SsangYong Korando: vrnitev odpisanega

SsangYong je bil že bankrotiran, pa se je vrnil kot Feniks iz pepela. Indijski denar in vizija, da lahko ta korejski specialist za štirikolesni pogon še kaj ponudi, sta prinesla novega Koranda.

22. 10. 2011

Ko je bil bankrotiran, je vajeti prevzelo kitajsko podjetje Shanghai Automotive Group, vendar je tudi kmalu dvignilo roke oziroma predalo posle indijskemu velikanu Mahindri. Da, to je eden tistih megalomanskih korporacij, ki izdeluje od letala do šivanke. Rezultat spremembe lastništva je tudi novi Korando, ki so ga oblikovali v studiu Giugiaro. Zaobljeno karoserijo 'mehkega' terenca poudarjajo LED-diode (smerniki v zunanjih vzvratnih ogledalih), dve izpušni cevi in celo zadnji spojler. Kupcu pri zunanjosti ostane le izbira, ali bo imel 16, 17 ali 18-palčna kolesa, ki dovoljujejo namestitev gum največje širine 225 milimetrov.

Motor je še plod nekdanjega sodelovanja s podjetjem Mercedes-Benz, turbodizel 2.0 XDi pa ponuja kar 129 kilovatov oziroma bolj domačih 175 'konjev'. V osnovi je novi Korando gnan le na prednji kolesi, šele zdrs prednjih koles pa zaposli še zadnji. Seveda pa lahko voznik 'uzakoni' tudi stalni štirikolesni pogon v razmerju 50 : 50.

Korando je dejansko dobro založen z opremo, saj lahko dobite za 24.490 evrov serijsko štiri varnostne blazine, dve varnostni zavesi, aktivna vzglavnika, sistem ESP, sistem proti prevračanju vozila ARP, sistem za pomoč pri speljavanju v klanec, samodejno klimatsko napravo, električni pomik stekel, usnje na volanskem obroču in prestavni ročici, potovalni računalnik, radio s CD-predvajalnikom (z USB ter možnostjo prostoročnega telefoniranja), tempomat, parkirna tipala (zadaj), električno ogrevana prednja sedeža in dodatno gretje vetrobranskega stekla. Če pa namesto šeststopenjskega ročnega menjalnika želite šeststopenjskega samodejneža, pa boste morali prej navedeni ceni dodati še 2.300 evrov.

Zaenkrat je v Sloveniji 6 prodajalcev in prav toliko serviserjev, le na Dolenjskem (še) niso prisotni s svojo mrežo. V letu 2012 naj bi po načrtih v Sloveniji prodali 100 avtomobilov, kot adut poleg štirikolesnega pogona, sodobnega podvozja (spredaj McPhersonovi vzmetni nogi, zadaj večvodilna prema) in seveda cene pa poudarjajo še 5-letno jamstvo z omejitvijo 100 tisoč kilometrov. (AM)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri