T-Cross iz skic prihaja v realnost

Še vedno pa je zamaskiran, tokrat v inovativno pisano barvno kombinacijo, kakršne do zdaj še niso uporabili.

T-Cross iz skic prihaja v realnost (foto: Volkswagen) Volkswagen
12. 7. 2018

Ni dolgo nazaj, ko je Volkswagen objavil prve skice prihajajočega najmanjšega križanca T-Crossa, s katerim se bo njihova ponudba v tem razredu povečala na štiri modele (oziroma pet, če sem prištejemo še Tiguana Allspace). A kot kaže, je bil Volkswagen ob objavi omenjenih skic že globoko v postopku razvoja novinca. Ta je namreč skoraj že pripravljen za javno predstavitev, saj je Volkswagen že predstavil prve fotografije novinca, namenjenega predvsem mlajšemu krogu kupcev. Vseeno pa je T-Cross na omenjenih fotografijah še vedno odet v maskirno folijo.

Za opravljanje testov, ki bi Volkswagnu dali dovoljenje za splavitev novinca na cesto, so se pri Volkswagnu namreč odločili in namesto klasične črno-bele folije uporabili tri različne barvne kombinacije folij: »Črno univerzalno«, »Energično oranžno« in »Makena turkizno«. Tako so se namreč želeli še bolj približati mladim kupcem in jih hkrati navdušiti nad znamko Volkswagen.

Najkrajši, a še vedno prostoren

»Za nas je bilo zelo pomembno, da predstavimo avtomobil, ki bo na cesti izstopal,« je dejal Klauss Bischoff, glavni oblikovalec pri Volkswagnu. »Ko načrtujete novega križanca, mora ta s svojim videzom dajati občutek, kot da lahko premaga katerokoli cesto na svetu. Videz mora nakazovati neodvisnost, moč, na pogled mora biti mišičast. Vse to pa so lastnosti, ki jih T-Cross ima.«

Z razkritjem 'pravega' T-Crossa je Volkswagen razkril tudi nekaj podatkov o novincu. Ta bo na trg zapeljal oktobra letos. Ta bo narejen na osnovi Volkswagna Pola in bo tako z dolžino 4,1 metra za 14 centimetrov krajši od Golfa sedme generacije, hkrati pa tudi dobrih sedem centimetrov krajši T-Roca. Kljub temu bo avtomobil ob pomični zadnji klopi v prtljažniku ponujal do 455 litrov prostora, ob podrtih zadnjih sedežih pa 1.287 litrov. Za proizvodnjo bodo skrbeli v španski tovarni v Navarri, kjer sicer že proizvajajo ravno Pola.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri