Toyota bo elektrificirala svoj kitajski program

Na avtomobilskem salonu v Pekingu je Toyota objavila, da bo do konca leta 2020 na kitajskem trgu predstavila deset novih elektrificiranih avtomobilov. Med njimi bodo tudi priključnohibridni verziji na Kitajskem priljubljenih limuzin Corole in Levina, ki na kitajske ceste zapeljeta prihodnje leto, in električna različica križanca C-HR oziroma IZOA, ki bo na voljo leta 2020.

Toyota bo elektrificirala svoj kitajski program (foto: Toyota) Toyota
26. 4. 2018

Priključnohibridna Corollo in Levina, za katera se pričakuje do 50 kilometrov električnega dosega, bo Toyota izdelovala na Kitajskem. S tem bosta to tudi prva priključna hibrida, ki ju bo Toyota izdelovala zunaj meja Japonske. O električni različici križanca C-HR, ki je na Kitajskem znan tudi kot IZOA, ni bilo rečeno nič oprijemljivega, le to, da ga bodo izdelovali v dveh kitajskih tovarnah. GAC Toyota Motors bo izdelovala Toyoto C-HR, FAW Toyota Motor Sales pa Toyoto IZOA.

Toyota bo na Kitajskem izdelovala tudi ključne komponente za oba avtomobila, med katerimi bodo tudi baterije NiMH, ki naj bi do leta 2020 dosegle letno proizvodnjo 220 tisoč kosov. Leta 2020 bodo na Kitajskem odprli tudi testni center za baterijsko tehnologijo. Toyota je na Kitajskem lani sicer prodala okrog 140.000 elektrificiranih avtomobilov, s čimer se je njihovo skupno število dvignilo na 350 tisoč. Pomembno vlogo sta igrali tudi hibridni različici Corolle in Levina, ki so ju lani predstavili na Kitajskem.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri