Toyota Corolla po novem tudi kot 'shooting brake' karavan

Prva javna predstavitev avtomobila bo potekala skupaj s kombilimuzino na oktobrskem avtomobilskem salonu v Parizu.

Toyota Corolla po novem tudi kot 'shooting brake' karavan (foto: Toyota) Toyota
4. 9. 2018

Toyota Corolla se vrača v velikem slogu. Po petvratni kombilimuzini, o kateri smo pisali pred tednom dni, Toyota namreč danes predstavlja še petvratno karavansko izvedbo enega izmed najbolje prodajanih osebnih avtomobilov vseh časov. Ta bo na pogled sledila športnemu značaju kombilimuzine, zaradi česar bo tudi deležna imena Corolla Touring Sports.

Z novo karoserijsko izvedbo se želi Toyota približati evropskim kupcem in morda celo nekoliko preusmeriti pozornost od vse bolj priljubljenih križancev h klasičnim karavanom. Tudi zato je bila oblika Touring Sportsa v celoti zasnovana v Evropi, natančneje v Toyotinem pred kratkim odprtem oblikovalskem centru v Zaventemu. Toyota ob tem poudarja da ne gre le za derivat že omenjene kombilimuzine, ampak svoj model znotraj Corolline ponudbe.

Prostorsko v razrednem vrhu

Kljub športno oblikovani zunanjosti – počasi padajoča streha, položno zadnje steklo in široki boki – pa naj bi najnovejša pridobitev v Corollini ponudbi v kabini še vedno ponujala zadostno količino prostora. Po zaslugi 2,7-metrske medosne razdalje naj bi zagotavljala največ prostora za noge v zadnji vrsti sedežev. Prtljažnik bo s 598 litri prostornine spadal med večje (a ne največje) v razredu. Notranjost bo sicer ponujala tudi bogat nabor tehnoloških rešitev, kot je zaslon head-up, ozvočenje proizvajalca JBL, informativno-razvedrilni sistem z zaslonom na dotik in sistem za brezžično polnjenje mobilnih telefonov.

Na motornem področju bo Corolla Touring Sports sledila uveljavljeni filozofiji Toyote. O dizlih tako ne bo ne duha ne sluha, vrste klasičnih bencinskih motorjev pa bo zastopal le 1,2-litrski turbo motor s 112 'konji' oziroma 82 kilovati moči. Med hibridi bosta na voljo dva pogonska sklopa, kjer bosta bencinsko osnovo predstavljala 1,8- in dvolitrski agregat. Oba bosta atmosfersko polnjena, pri čemer bosta v kombinaciji z elektromotorjem proizvedla 122 oziroma 180 'konjev' (90 oziroma 132 kilovatov) moči.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri