Toyota ProAce City prinaša svežino v povečano družino štirih

18. 4. 2019 | Jure Šujica
Deli

Popolnoma novemu sprednjemu delu, izdelanem v skladu s preostalo modelno floto, Toyote Proace City prinaša že znano in preverjeno vsebino.

Toyota je v razredu lahkih gospodarskih vozil prisotna že desetletja, pravzaprav že več kot pol stoletja. Modela Hilux in HiAce, predhodnik današnjega Proacea, sta na cesto zapeljala že leta 1968 oziroma celo leta 1967. Kljub temu pa se Japonci vse do zdaj niso odločili vstopiti na trg najmanjših dostavnikov, na katerem še posebej v Evropi dominirajo francoske znamke. Kot je znano, je z eno od njih (no, pravzaprav s tremi znotraj koncerna PSA) že nekaj let povezana tudi Toyota in naposled so se odločili, da tudi sami vstopijo v ta segment.

Pred dnevi so tako Japonci razkrili le ime, danes pa so prvič tudi uradno predstavili novinca v modelni ponudbi, Proace City. Ta večjih novosti v primerjavi z že znanimi trojčki, Oplom Combom, Citroenom Berlingom in Peugeotom Partnerjem, ne prinaša,a saj bo tako kot slednji na voljo bodisi v krajši, 4,4-metrski, ali daljši, 4,7-metrski, različici, prav tako pa bo na voljo bodisi kot dostavnik oziroma v različici s 5–7 sedeži. V tovorni različici bo tako (še vedno) na voljo od 3,3 do 4,3 kubičnega metra prostora, pri čemer pa bo mogoče prepeljati z njim predmete, dolge vse do 3,4 metra, za kar bo treba 'žrtvovati' sopotnikov sedež oziroma prostor pod njima, ki je sicer s premično pregrado ločen od tovornega prostora.

V boj za tržno pogačo s prihodnjim letom

O motorni ponudbi pri Toyoti niso spregovorili veliko, znano je le to, da bo na voljo paleta treh motorjev z močjo med 75 in 130 'konji' (55–96 kilovati), pričakovati pa je, da bo ponudba sestavljena iz istih motorjev, ki jih uporablja trojica koncerna PSA, kar pomeni, da bodo na voljo dva 1,2-litrska bencinska in 1,5-litrski dizelski pogonski stroj, ki bo hkrati predstavljal vrhunec ponudbe.

Nabor asistenčnih sistemov bo prav tako precej bogat. Čeprav bodo paketi opreme trije, bodo že v osnovni različici na voljo sistem za opozarjanje pred naletom, sistem za prepoznavo prometnih znakov, sistem za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu in še bi lahko naštevali, skratka vse, kar od sodobnega avtomobila lahko tudi pričakujemo. Bogato opremljen bo infozabavni sistem s funkcijami Mirror link, Apple CarPlay in Android Auto.

Toyota bo prvič svojega novinca javnosti predstavila na bližajočem se salonu gospodarskih vozil konec meseca v britanskem Birminghamu, od njega pa si že zdaj veliko obeta v razredu vozil, ki bi do leta 2021 dosegel letno prodajo 900.000 vozil. Vseeno pa se v boj za del te pogače še ne bodo pognali tako hitro, saj bo Proace City prvim kupcem na voljo šele na začetku prihodnjega leta.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"