Trivaljniki dopolnili ponudbo motorjev v Volvu XC40

19. 2. 2018 | Jure Šujica
Deli

Prvi avtomobili z omenjenim motorjem bodo na voljo sredi letošnjega poletja.

Švedski avtomobilski proizvajalec Volvo je z današnjim dnem naredil nov korak v svoji 91-letni zgodovini. Prav danes so namreč predstavili že dlje časa pričakovani 1,5 –litrski trivaljni motor, ki je prvi tovrstni motor znamke od njene ustanovitve leta 1928. Motor z oznako T3 je uvrščen v družino motorjev Drive-E, prvič pa bo na voljo v najnovejšem modelu znamke, kompaktnem SUV-u XC40.

Novi motor je zasnovan na enaki modularni zasnovi kot preostali štirivaljni motorji v družini Drive-E, zanimivo pa je, da se kljub njegovi majhnosti pri Volvu niso odločili za uporabo turbinskega polnilnika. Ta odločitev je verjetno povezana tudi s tem, da naj bi v prihodnosti pod pokrovom motorja poleg bencinskega prostor našel svoj prostor elektromotor. Avtomobil bo serijsko opremljen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, osemstopenjska avtomatika bo na voljo prihodnje leto.

Razširjena tudi ponudba dodatne opreme

»Naš novi trivaljni motor je pomemben korak v razvoju modela XC40 in znamke Volvo na splošno. Kompakten motor, ki smo ga pravkar predstavili, nam omogoča nove možnosti prilagajanja, ki jih potrebujemo za razvoj in predstavitev dodatnih možnosti pogonskih sklopov za bodoče kupce vozil XC40,« je ob predstavitvi dejal Alexander Petrovski, vodja oddelka za razvoj vozil serije 40 pri podjetju Volvo.

Poleg novega trivaljnega motorja je Volvo v ponudbo modela XC40 dodal še cel kup drugih novosti. Pri pogonu sta tako po novem na razpolago tudi dizelski motor z oznako D3 in 150 'konji' ter bencinski T4 s 190 'konji'. Kupci po novem lahko izbirajo tudi med dvema dodatnima paketoma opreme Momentum in R-design, v sklopu katerih so na voljo štiri novi tipi platišč velikosti od 18 do 21 palcev in notranji dodatki, povzeti po večjem modelu XC60.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja