Tudi Peugeot 308 je presegel magično mejo 300 'konjev'

29. 7. 2018 | Jure Šujica
Deli

Za konkretno predelavo so poskrbeli pri italijanskem podjetju Arduini Course.

Avtomobilske predelave, vsaj tako se zdi, so v zadnjem času v razredu kombilimuzin doživele kar nekakšen (manjši) zaton. Nenazadnje tudi po zaslugi avtomobilskih proizvajalcev samih, ki v svoji ponudbi predstavljajo avtomobile s po več 100 'konji' pod motornim pokrovom. Vseeno pa se vsake toliko časa najde kakšno podjetje, ki predstavi kako zanimivo avtomobilsko podjetje; zadnje vrsti je milansko Arduini Corse.

Italijani so namreč vzeli že znanega (skorajda ostarelega na pram konkurenci) Peugeota 308 GTi z 272 'konji' oziroma 200 kilovati moči in ga predelali v slogu lastnega dirkalnika 308 Mi16, dirkalnika iz italijanskega prvenstva TCS, ki je svoje prve kilometre in zmage začel dosegati že leta 2016. po zgledu omenjenega dirkalnika so se tako lotili motorne predelave in moč tako povzdignili preko magične meje 300 'konjev' na skupno 302 'konja' oziroma 222 kilovatov.

Žal bo vsaj zaenkrat ostal unikat

Seveda pa Italijani ob občutni motorni nadgradnji 1,6-litrskega turbo motorja niso končali, pač pa so se lotili tudi vseh preostalih komponent. Za zavorni sistem so tako priskrbeli pri Brembu, za nove 18-palčne pnevmatike pri Michelinu, prilagodljive amortizerje so priskrbeli pri nemškem podjetju KW, družbo pa jim delajo vzmeti proizvajalca Eibach, ki so od serijskih nižje za 5 centimetrov. Kljub občutno – za 22 centimetrov –širši karoseriji, povzeti po zgoraj omenjenem dirkalniku teža s 1.205 kilogrami ostaja enaka.

O novem avtomobilu, ki pa žal kot kaže ne bo doživel serijske izdelave je spregovoril tudi Massimo Arduini, ustanovitelj podjetja: »Idejo za izdelavo avtomobila mi je dal Stefano Accorsi, znan italijanski igralec, s katerim sem se spoznal na snemanju filma 'Fast as the wind' in kasneje odpeljal tudi nekaj dirk. Med številnimi testiranji mi je kot velik ljubitelj dirkalnika 308 Racing Cup večkrat dejal 'tako lepa je 308 GTi Racing Cup, da bi moral narediti še ekvivalent za cestno rabo'! Prav zaradi te besed smo se lotili izdelave koncepta in še izboljšali popolno brez da bi posegali v 'dirkalne komponente' vozila kot so menjalnik in diferencial, ki ostajajo standardni.«

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja