Tudi Tesla ni imuna za serijske napake v vozilih

7. 5. 2018 | Jure Šujica
Deli

Zaradi težav z rjo na vijakih na krmilnem sistemu bo podjetje vpoklicalo skupno 125 tisoč vozil.

Avtomobilski proizvajalci niso imuni za različne vpoklice vozil. Pri hitrem razvoju, masovni proizvodnji in ob tem, da pri izdelavi stremijo za čim nižjimi stroški, je skoraj neizogibno, da (sploh pri novih tehnologijah) vsake toliko časa pride do kakšne serijske napake in odpovedi komponent. Zadnja žrtev tovrstne okvare je ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla, ki je odkril težavo z rjavenjem vijakov na krmilnem sistemu.

Skupno bodo v podjetju Tesla po poročanju časnika Handelsblatt vpoklicali 125 tisoč avtomobilov, opazili pa so, da se težava pojavlja predvsem pri vozilih, ki so na področjih z nižjimi temperaturami, kjer pogosteje sneži in posledično (razumljivo) cestne službe ceste posipajo s soljo, ki navsezadnje pospešuje proces rjavenja. Težava je sicer omejena zgolj na vozila z začetka proizvodnje Modela S, ne glede na to, kje so vozila, pa bodo pri podjetju Tesla izvedli vpoklic in zamenjavo pri vseh avtomobilih s tovrstnimi vijaki.

Čeprav je težava nastopila na vozilu znamke Tesla, pa se podjetje izogiba kakršnekoli odgovornosti za nastalo situacijo. Namesto tega je prst usmerilo na proizvajalca sistema za servokrmiljenje Bosch, ki pa situacije za zdaj še ne želi komentirati. Je pa dogodek vrgel novo slabo luč na podjetje Tesla, predvsem zaradi kazanja prsta na nemško podjetje. V avtomobilski industriji namreč velja dogovor, da se podobni incidenti, če je to le mogoče, rešujejo znotraj vpletenih podjetij, nikakor pa se po nepotrebnem ne izpostavljajo dobavitelji. A pri podjetju Tesla se na take in drugačne dogovore ozirajo le poredko.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"