Civilni dirkalnik - Tuning - Avto Magazin

Civilni dirkalnik

Hoja (z zadostno količino evrov v kovčku) do avtomobilskega salona danes ni več dovolj. Kupljeni stroj je treba po dodatno moč in še bolj športen videz odpeljati k tunerju. Audije S3 vozijo (tudi) k podjetju mtm.

1. 3. 2007

Serijski S3 z motorjem 2.0 TFSI da od sebe zglednih 265 'konjev' in 350 Nm, mtmjev pa po zamenjavi motorne elektronike kar 310 'konjev' in 400 Nm navora. S spremenjenimi katalizatorji in nekaterimi drugimi deli iz motorja izvabijo tudi do 330 'konjev'.

Tako obdarjeni S3 pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 5, 1 sekunde (serijski 5, 7 s) in doseže hitrost 264 kilometrov na uro. Zadku dodajo dve izpušni cevi premera 80 milimetrov. Pri zavorah imajo kupci na izbiro tri možnosti, pri najmočnejši pa dobijo osembatne zavorne čeljusti s koluti mer 380 x 34 milimetrov. Že tako športno podvozje Audija S3 znižajo za dodatnih 35 do 65 milimetrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri