Tuner Gemballa se je tokrat lotil Ferrarija

Nemški tuner iz Leonberga se že skoraj tri desetletja posveča Porschejevim stvaritvam, tokrat pa se je med njihovimi načrti znašel še poskočni konjiček iz Maranella.

Tuner Gemballa se je tokrat lotil Ferrarija (foto: Gemballa) Gemballa
8. 2. 2010

Seveda ne kar eden, saj lahko drzen prestop h konkurenci opraviči le njihovo najmočnejše orožje, Enzo. Moramo priznati, da so Gemballini inženirji na kraljevem Ferrariju opravili temeljito delo. Nastal je MIG-U1.

Najzahtevnejša je bila izdelava delov iz ogljikovih vlaken za aerodinamični paket. Superšportnik v novi preobleki deluje precej agresivneje, kar ne čudi, saj je spredaj širši za 80 milimetrov in zadaj celo za 100 milimetrov, poleg tega pa k videzu prispevajo tudi velike odprtine, ki omogočajo boljše hlajenje vitalnih sklopov.

Dodelani sprednji odbijač pritiska Enza k tlom z dodatnimi 35 kilogrami, medtem ko je zadnja os zaradi spojlerja 'obremenjena' za 85 kilogramov bolj kot serijska različica. Za lahkotnejšo vodljivost so uporabili lažja platišča, spredaj 19-palčne (gume 265/35), zadaj pa v velikosti 20 palcev (gume 335/30)

Motor je s spremenjenim krmiljenjem in z novim izpuhom pridobil 40 'konjev', tako da jih zdaj zmore natanko 700.

Precej sprememb so si Nemci privoščili tudi v notranjosti: nova sta sedeža, armaturna plošča je predelana, volan v semišu, svoj prostor je našel multimedijski sistem visokega razreda . . MIG-U1 bo na voljo (največ) 25 srečnežem z dovolj obilno denarnico, a še ti se bodo morali 'sprijazniti' (verjamemo, da brez težav), da bo vsak primerek unikaten, z lastnimi detajli. O ceni za zdaj niso povedali še nič.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri