Uvedba standarda WLTP po Evropi dvignila prodajo novih avtomobilov za več kot četrtino

Močan porast prodaje tudi v Veliki Britaniji, ki je sicer v prvi polovici leta beležila upad prodaje novih vozil.

Uvedba standarda WLTP po Evropi dvignila prodajo novih avtomobilov za več kot četrtino (foto: Profimedia) Profimedia
6. 9. 2018

Uvedba standarda WLTP za vse avtomobile, izdelane po 1. septembru letos, je bila ena izmed največjih letošnjih novosti v avtomobilskem svetu v Evropi. Proizvajalci so tako v poletnih mesecih mrzlično testirali avtomobile in jih prilagajali novim standardom, nekateri, kot je Audi, pa so celo povečali proizvodnjo in tako delali avtomobile na zalogo, s čimer bodo izpolnili povpraševanja v prihodnjih tednih in morda mesecih.

Druga posledica, ki jo je prinesla uvedba novega standarda, pa so (pričakovano) izdatni popusti, ki so jih avtomobilski proizvajalci in prodajalci ponujali kupcem pri nakupu novih vozil. V promet so tako dali lastne, skoraj nove avtomobile, a seveda po bistveno nižjih cenah, kot jih sicer zahtevajo za nakup novih vozil.

Prvič v enem mesecu prek milijona

Številke so zgovorne, zgolj v avgustu je bilo tako v zahodni Evropi na novo registriranih približno 1,02 milijona vozil, kar je najboljši mesečni rezultat letos, hkrati pa je to 200.000 vozil oziroma 27 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Številke temeljijo na podatkih posameznih držav, ki jih je zbrala agencija LMC. »Te neverjetne številke so rezultat številnih dejavnikov, povezanih z uveljavitvijo standarda WLTP,« je dejal LMC-jev analitik David Oakley.

Hkrati s podatki o skupni prodaji vozil v zahodni Evropi pa so pri LMC pripravili statistiko prodaje po posameznih državah. Še posebno zanimivo je, da so velik, 23,1-odstotni porast zabeležili v Veliki Britaniji, kjer so sicer druge tovrstne raziskave letos pokazale občuten padec prodaje novih vozil v prvem polletju. Največjo rast je sicer zabeležila Španija, kar 48,7 odstotka, sledijo pa ji Francija s 40 odstotki in Nemčija s 24,7 odstotka.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri