V novem Avto magazinu: Bo Renault obudil Katrco? - Novice - Avto Magazin

V novem Avto magazinu: Bo Renault obudil Katrco?

Testiramo Hyundaijevega Velosterja, vozimo Volkswagnovega Up!-a in predstavljamo Fordovega Evosa.

8. 9. 2011

Ker dandanašnji retro avtomobili niso nobena redkost, je čisto možno, da bo šel po sledeh Volkswagna (Beetle) in Minija (Mini Cooper) tudi Renault. In kateri je najbolj legendaren Reno vseh časov? Katra, seveda. Prisluhnili smo govoricam in pokazali risbo Katre tretjega tisočletja.

Med prvimi na svetu smo zapeljali nov Volkswagnov Up!, ki naj bi zopet upravičil ime znamke ter postal svetovni ljudski avto. A cena okrog desetih tisočakov niti ni tako ljudska, kot smo pričakovali ...

Predstavljamo rezultat nadaljevanja Fordovega oblikovalskega jezika, zdaj že znan pod imenom Evos. Štiri dvižna vrata, moderen dizajn in številni pametni elektronski pripomočki napovedujejo zanimivo Fordovo prihodnost. Kot so povedali vodilni pri Fordu, Evos ne bo uresničen v tej obliki, lahko pa se zgodi, da bi nekoliko bolj civiliziran tvoril osnovo za naslednika Caprija.

Vozili smo še novo Toyoto Yaris (s klasično nameščeno armaturno ploščo in brez vzdolžno pomične zadnje klopi) ter novo Kio Rio, predstavljamo pa še novega Fiata Pando. O štirikolesno gnani različici za zdaj še ni govora.

Testa sta dva - in to huda! Hud je vsekakor Hyundai Veloster s parom vrat na desni in le enimi vrati na levi strani. Hud, vsaj navzven, je tudi novi Chevrolet Aveo, neprimerljivo boljši od starega, a še vedno korak za tekmeci.

Potem je tu še kratek test Mazde2 s samodejnim menjalnikom, fotografije Audija A1 v družbi manekenke in uredništva Elle in preizkus strešne 'truge' Transcon.

Naslednje strani bodo razveselile motoriste, saj smo na primerjalnem testu preizkusili dva izredna motocikla, BMW-ja F800 GS in Triumpha Tigra 800 XC. Kateri je boljši?

Objavljamo reportaže z dogodka Time Attack na Racelandu v Krškem, kjer smo do meja zmogljivosti gnali Renaulta Megana RS Trophy, s 17. dirke Petrol Ilirska Bistrica, belgijske dirke F1, relija Barum in z zaključne dirke avstrijskega drift prvenstva DCA, kjer so sodniki več kot očitno ogoljufali našega Luka Marka Grošlja.

Avto magazin št. 19/2011 je naprodaj od 8. septembra 2011. Na revijo se lahko naročite prek spleta.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri