Novi Avto magazin: novi Megane, vozili smo Mazda CX-3, test: sveži Audi A6 in Mitsubishi Space Star

2. 4. 2015
Deli

V novi številki Avto magazina razkrivamo, kakšen bo prihajajoči Renault Megane, z Mazdo CX-3 smo naredili prve kilometre, v intervjuju smo odkrivali, zakaj bo znamka DS odslej samostojna, zraven pa smo testirali še družinski Audi A6 in Mitsubishi Space Star. Ne spreglejte ekskluzivne prve vožnje s trikolesnim Spyderjem F3!

Četrti rod Mégana bodo razkrili na septembrski avtomobilski razstavi v Frankfurtu. Nato pa bo preteklo še kar nekaj mesecev, preden ga bodo začeli izdelovati. Mégane se bo moral spoprijeti s povsem drugačnimi tekmeci kot doslej. Prav Qashqai ali Kadjar sta dva od tistih, ki najbolj 'ogrožajo' prodajne uspehe dosedanjih avtomobilov nižjega srednjega razreda. Zdaj so priljubljeni predvsem križanci, a to, kako z njimi lahko zadovoljiš potrebe kupcev, vedo ne nazadnje tudi pri Renaultu, saj so kot dopolnilo k Cliu uspešno uvedli Capturja. Razkrivamo.

Če bi gledali le fotografije, bi lahko ugibali, da gre za športnejšo različico Mazde CX-5. Vendar ni tako, saj je ta pred kratkim doživela blago prenovo. Kar gledate, je popolnoma nova, nekoliko manjša Mazda CX-3. Starejši in večji brat že žanje uspehe (je najbolje prodajana Mazda v Evropi), zato so pri Mazdi hitro ukrepali ob spoznanju, da je trg majhnih križancev v strmem porastu. V tem segmentu se je rast prodaje glede na preteklo leto povečala za kar 50 odstotkov in pri Mazdi računajo, da bi lahko dobili kupce, ki jih doslej še niso imeli. Če je konkurenca nekoliko oblikovno zadržana, pri Mazdi računajo na bolj dinamično usmerjene kupce. Vozili smo.

Tik pred avtomobilsko razstavo v Ženevi je PSA, francoski koncern, ki je doslej združeval dve znamki, Peugeot in Citroën, objavil, da bo tudi premijski del Citroënovih modelov, ki so imeli dodatek DS, odslej deloval kot nova znamka – DS Automobiles. O dosedanjem razvoju in načrtih smo se v Ženevi pogovarjali z Arnaudom Ribaultom, šefom marketinga in globalne prodaje nove znamke, pravzaprav drugim na lestvici vodilnih DS Automobiles. Aktualno.

Audijevi Šestici so tako namenili zgolj novo prednjo masko, nove luči (prednji žarometi so na željo kupca lahko tudi povsem diodni), drugačne odbijače z novimi zračnimi režami, nekaj karoserijskih popravkov oziroma dodatkov na boku in drugačne zaključke izpušnih cevi. Zato bo novega A6 na cesti kar težko prepoznati. Pa tudi sicer je Audi ena tistih znamk, pri kateri si modeli delijo enotno oblikovanje, posledično pa so si ne glede na velikost avtomobili precej podobni. A6 več novega ponuja v notranjosti in pod motornim pokrovom. Kratki test.

4,8 sekunde - toliko potrebuje Can-Am Spyder F3, da iz mirovanja doseže hitrost sto kilometrov na uro. Ne, ni motocikel in ni športni avto, je nekaj vmes. Ko so pri BRP-ju, sicer priznanem kanadskem izdelovalcu letal, motornih sani, športnih čolnov, vodnih skuterjev in štrikolesnikov pred desetimi leti razmišljali, kaj ponuditi trgu za vožnjo po cesti, so prišli do preprostega, toda pomembnega sklepa. Odločili so se, da je bolje, kot da poskušajo izumiti kak nov motocikel, da poskusijo raje z nečim, kar bo kar se da povezano z njihovo bogato dediščino, ki jo imajo na področju motornih sani. Tako se je rodil prvi Spyder, ki je pravzaprav cestna različica motornih sani, seveda močno predelana za vožnjo po cestah. Vozili smo.

Fantastična dirka v Katarju se je odvrtela drugače, kot je kazalo na testiranjih in kvalifikacijah. Videli smo boj dveh Yamah in Ducatijev. Stari lisjak Rossi je podhranjeno Yamaho po ogorčenem boju z Doviziosom vendarle pripeljal do zmage in tako napovedal boj za naslov. Ducatijev uspeh je dopolnil Iannone na tretjem mestu, četrti je bil razočarani Lorenzo. Razočarali pa sta tudi tovarniški Hondi:Marquez je odpadel že v prvem zavoju, ko je zapeljal s steze, Pedrosa je bil po bledi dirki šesti. Po dirki je oznanil, da ga muči poškodba roke in razmišlja celo o (začasnem) umikuz dirk. Hm, panika pri Hondi? Šport.

Novi Avto magazin 08/2015 je že v prodaji!

Naslednja številka, 09/2015, izide 16. aprila 2015. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja