V Sloveniji imamo novi spletni orodji za lastnike avtomobilov

3. 5. 2018 | Jure Šujica
Deli

Brezplačni storitvi bosta voznikom pomagali pri izbiri servisa in prodaji rabljenega avtomobila.

Slovenski avtomobilski trg, ali pa bolje rečeno splet, je bogatejši za dve novi storitvi, ki bi lahko olajšali življenje predvsem kupcem starejših vozil, ki svojih vozil ne servisirajo več na pooblaščenih servisih in jim je zato pomembna cena storitve oziroma se odločajo za prodajo svojega jeklenega konjička.

Prva storitev, Service Maxx, je namenjena pomoči pri iskanju ustreznega servisa za posamezno osebno vozilo. Uradno je zaživela proti koncu preteklega tedna, deluje pa tako, da uporabnik prek spletnega mesta označi, kakšno servisno storitev potrebuje, tip osebnega avtomobila, lokacijo servisa in termin, kdaj bi želeli storitev opraviti.

Največja prednost storitve je tem, da je namenjena voznikom avtomobilov širšega spektra znamk. Ob tem poudarjajo, da bodo stranke že ob prijavi vozila na servis seznanjene s časom servisnega postopka, hkrati pa tudi s ceno, ta pa naj bi bila nižja kot pri pooblaščenih proizvajalcih posameznih znamk. V celotno storitev je sicer povezanih 40 servisnih delavnic iz celotne Slovenije.

Prodaja vozila še nekoliko manj stresna

Drugo spletno orodje oziroma storitev, ki je zaživela ravno v tem tednu, pa prihaja iz podjetja Renault. Francosko podjetje, ki si lasti tudi znamko Dacia, je za voznike, ki želijo svoje vozilo zamenjati za nov avtomobil ene izmed obeh znamk ali pa jih enostavno zanima vrednost njihovega avtomobila, pripravilo rešitev, s katero bodo lahko kar prek spleta pridobili natančno oceno vrednosti tega.

Sistem sicer ima nekatere omejitve, predvsem glede na starost vozil, saj je mogoče narediti izračun le za vozila, izdelana leta 2004 ali pozneje. Po drugi strani pa je storitev dovolj natančna, saj za vsak izbran avtomobil omogoča tudi izbor dodatne opreme, specifičen za posebej za ta tip avtomobila. Pri izračunu vrednosti vozila so nato upoštevani še barva vozila, tip motorja, število prevoženih kilometrov, število predhodnih lastnikov in celo stanje pnevmatik. Uporabnik nato podatke posreduje naprej v obdelavo, nato pa prejme morebitno ponudbo za odkup vozila.

Obe storitvi sta nedvomno zanimivi za veliko število slovenskih voznikov, privlačni pa sta tudi zato, ker je njuna uporaba v nasprotju z do zdaj znanimi podobnimi storitvami brezplačna, zato ne dvomimo, da bosta tudi v praksi hitro zaživeli.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja