Novi Ford Mustang tudi za Evropo!

V živo iz Barcelone: Mustang, nato pa še Edge in Ka

5. 12. 2013

Ford bo prihodnje leto slavil petdesetletnico svojega legendarnega modela Mustanga, zato je vse pripravil za nov rod tega modela, šele šesti v vseh teh letih. Novi Mustang bo precej posodobljen, njegov videz pa ostaja skorajda nespremenjen.

Pod dokaj všečno pločevino kupeja in kabrioleta bo kupce čakalo več sprememb, predvsem pa bo novi rod pripravljen tako, da ga bodo lahko Fordovi trgovci prodajali skorajda po vsem svetu, leta 2015 bo prvič uradno naprodaj tudi v Evropi. Pri motorjih bosta voljo petlitrski V8, ki ostaja podoben, kot je bil do zdaj, in povsem novi štirivaljni 2,3-litrski turbo bencinski motor, ki bo zadovoljil predvsem tiste iz držav z visokimi davki za velike prostornine motorjev.

Mustang je na dogodku, ki se je sicer odvijal sočasno na več celinah, na evropski predstavitvi v Barceloni, predstavil izvršni predsednik Forda William Ford mlajši. Dogodka Go Further, kjer je Ford predstavil svoje novosti za prihodnje leto, se je udeležilo okoli 2.500 ljudi, od tega kakšnih šeststo novinarjev, sodelovali pa so tudi Fordovi trgovci.

Mustang bo na ameriški trg prišel v sredini prihodnjega leta, kasneje pa še na druge trge. Steve Odell, podpredsednik Forda, ki je odgovoren za evropski Ford, je napovedal še 25 novosti v naslednjih petih letih in naznanil, da se bo Ford, potem ko so za nekaj manj kot dvajset odstotkov zmanjšali svoje zmogljivosti, težavnega evropskega trga lotil z novimi vlaganji v modele.

Razen Mustanga je Ford predstavil še nekaj drugih modelov, ki bodo na trg prišli v bližnji prihodnosti. Prvi se bo v začetku prihodnjega leta pojavil EcoSport. Proti koncu leta bo za evropske kupce prvič na voljo novi večji križanec Edge, pri katerem bo Ford morebiti tudi prvič v Evropi predstavil napravo za samodejno parkiranje (brez voznika za volanom). Videti je bilo mogoče tudi študijo novega Kaja, ki so ga sicer pred slabim mesecem prvič pokazali v Braziliji. Kdaj bo ta prišel v Evropo, še ni dokončno odločeno, je pa povezano tudi s trajanjem Fordovega in Fiatovega dogovora o izdelavi sedanjega Ka v Fiatovi tovarni v poljskem Tichyju.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri