Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet

21. 8. 2017 | Jure Šujica
Deli

Skoraj 6 metrov dolg kupe z le dvema sedežema navdih črpa v art deco slogu iz dvajsetih in tridesetih let prejšnjega stoletja.

Minuli teden se je v Kaliforniji, natančneje na polotoku Monterey, odvijal avto šov, ki je vrhunec doživel v nedeljo, 20. avgusta, ko se je na slovitem Pebble Beachu odvijal tako imenovan 'Concours d'Elegance', razstava klasičnih in eksotičnih avtomobilov. Na njej je svoje mesto dobila tudi nova Mercedesova študija, katera (zaenkrat) nosi ime Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet.

Gre za klasično oblikovan, 5,7 metra dolg avtomobil brez strehe, ki ga zaznamuje kromirana maska z navpičnimi rešetkami, dolg pokrov motorja, prostorna kabina z dvema sedežema in položen pokrov prostornega prtljažnika, preko katerega poteka navpično nameščena tretja zavorna luč. Piko na i postavljajo 24-palična platišča z 28 naperami. Celoten dizajn obuja obdobje, ko je bila znamka Maybach še samostojna, avtomobilski dizajn pa svojevrstna umetnost.

Modra barva, v katero je odeta zunanjost, se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer sedeže in armaturno ploščo obdaja pas živo modre svetlobe. Modro osvetljeni so tudi preostali detajli na sedežih in na sredinski konzoli. Sedeža, – ki sta med seboj povezana – vratne obloge in armaturna plošča so sicer oblečeni v belo usnje, na tleh pa se nahaja lesen pod z vstavki iz aluminija, s čimer so oblikovalci želeli ustvariti trenutno zelo priljubljen videz luksuznih jaht.

Zaenkrat  le prototip

Kljub temu, da gre le za prototip vozila, pa je Mercedes predstavil tudi tehnične podatke. Avtomobil tako poganja elektromotor s kar 750 konjskimi močmi, ki skrbijo za pospeške do 100 kilometrov na uro v manj kot 4 sekundah in najvišjo hitrostjo omejeno na 250 kilometrov na uro. Domet vozila naj bi bil 500 kilometrov. Ker avtomobil poganja elektromotor, baterije pa so nameščene pod kabino, boste pod 'motornim' pokrovom – kateri je sestavljen iz dveh delov, ki se odpirata vsak na svojo stran – zaman iskali pogonski sklop, namesto tega je tu dodaten prostor za po meri narejeno prtljago.

Jure Šujica

Foto: Daimler AG

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja