Volkswagen s težavami pri uvajanju standarda WLTP

Podjetje se ukvarja s kroničnim pomanjkanjem inženirjev, ki jih je odnesla afera z dizelskimi motorji. Posledice zaradi zamud pri testiranjih bi lahko pomenile milijardno škodo.

Volkswagen s težavami pri uvajanju standarda WLTP (foto: Volkswagen) Volkswagen
3. 8. 2018

Volkswagnovih težav z uvajanjem novih standardov za merjenje porabe in izpustov pri novih vozilih WLTP očitno še vedno ni konec. Po tem, ko sta zaradi nedoseganja zahtevanih standardov začasno zapustila proizvodnjo Golf R in Golf GTI ter je bilo podjetje prisiljeno začasno zaustaviti proizvodnjo, se je zdaj pokazalo, da imajo v Wolfburgu očitno tudi premalo ustreznega kadra, ki bi tovrstne teste lahko opravljalo.

Volkswagen je sicer tako za nastali položaj kakor tudi za uvedbo omenjenega standarda kriv sam. Afera Dieselgate je na eni strani namreč sprožila občutna odpuščanja pri Volkswagnu, na drugi pa dala zagon institucijam, da s takimi in drugačnimi ukrepi – med drugim z uvedbo standarda WLTP – prisilijo avtomobilske proizvajalce k izdelavi čistejših motorjev.

»(Zaradi afere) smo izgubili veliko strokovnjakov za razvoj motorjev,« je v sredo na tiskovni konferenci dejal generalni direktor Volkswagna Herbert Diess. »To je vsekakor prizadelo naše proizvodne kapacitete, zato bo med testiranji prihajalo do občasnih zaustavitev proizvodnje. V drugi polovici leta je pred nami izredno zahtevna naloga.« Ob tem je dodal, da prav omenjeni postopki pomenijo največjo grožnjo dobičku družbi. Volkswagen bi imel namreč do kar 250.000 vozil, ki jih zaradi nedoseganja standardov ne bi mogel prodati, kar bi lahko povzročilo milijardno škodo za podjetje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri