Volkswagen se pripravlja na predstavitev Golfa osme generacije

23. 1. 2018 | Jure Šujica
Deli

Nova generacija enega najbolj priljubljenih avtomobilov vseh časov bo na ceste zapeljala leta 2019.

Volkswagen je tudi uradno pričel s predstavitvijo nove generacije najbolj priljubljenega modela. Golf, duhovni naslednik legendarnega Hrošča, je namreč v dosedanjih sedmih generacijah in skupno 43 letih proizvodnje našel že preko 35 milijonov kupcev, s čimer se uvršča na vrh najbolje prodajanih avtomobilov vseh časov. Pomenljiv je tudi podatek, da je avtomobil naprodaj v skupno 108 državah sveta, dnevno pa v povprečju tovarno zapusti 2.000 vozil. Nič čudnega torej, da so priprave na proizvodnjo nove, osme generacije v polnem teku že dobro leto dni pred začetkom proizvodnje.

V sklopu priprav na začetek proizvodnje je Volkswagen že pripravil prvo srečanje dobaviteljev delov za avtomobil. Nanj so povabili 180 managerjev iz skupno 120 podjetij, ki bodo sodelovala pri izdelavi avtomobila. Pri tem so v podjetju ponosni na dejstvo, da kar 80 odstotkov dobaviteljev sodeluje pri izdelavi aktualne generacije avtomobila, kar kaže na doloženo stopnjo zaupanja, obenem pa zagotavlja večjo varnost, ko pride do proizvodnih načrtov.

Naložba v višini 1,8 milijarde evrov

Predstavitev Golfa osme generacije in začetek proizvodnje – ta naj bi se začela čez natanko 75 tednov – je poleg uradne predstavitve serije električnih vozil I.D. eden izmed ključnih dogodkov v bližnji prihodnosti podjetja. Vrednost naložbe za začetek proizvodnje je ocenjena na 1,8 milijarde evrov, zato mora celoten proces potekati brez zapletov. »Po zaključku izbora dobaviteljev bomo sedaj z izbranci pričeli pripravljati načrte, kako zagotoviti kar najbolj tekočo proizvodnjo. Sedaj smo vstopili v drugo, za projekt ključno fazo,« je bil jasen prokurist Volkswagna Ralf Brandstätter.

Čeprav uradnih fotografij o novem Golfu (Prve napovedi o avtomobilu segajo že v lansko spomlad) še vedno ni, pa je o njem že znanih nekaj informacij. Avtomobil bo tako kot aktualna sedma generacija izdelan na prilagodljivi platformi MQB, ki jo Volkswagen počasi širi tudi v druge avtomobile. Za pogon naj bi skrbeli tri- in štirivaljni bencinski ter dizelski agregati s prostornino od enega do dveh litrov, poleg tega pa bo možno izbirati tudi med tremi stopnjami hibridnega/električnega pogona: 'mehkim' hibridom, ki bo bolj kot ne le pomagal pri speljevanju in parkiranju, priključnim hibridom in električnim avtomobilom, kakršen je tudi e-Golf.

Jure Šujica
Foto: Volkswagen, ilustracija Bojan Perko

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"