Volkswagen T-Roc R bo dihal z Akrapovičevo pomočjo

25. 2. 2019 | Jure Šujica
Deli

Športni križanec prinaša zelo spremenjeno zunanjost, nekaj genov pa si bo delil tudi z aktualnim Golfom R.

Volkswagen T-Roc spada v razred tako imenovanih križancev oziroma športnih terencev. A prav veliko športnega karakterja do nedavnega najmanjši Volkswagnov križanec med vožnjo vseeno ni niti znal niti zmogel pokazati. Poslej pa bodo stvari nekoliko drugačne. Volkswagen je namreč pred časom napovedal, da ga bo v predelavo dal svojim inženirjem v športnem oddelku znamke, danes pa je uradno (naš Saša Kapetanovič si ga je ogledal že pretekli teden) luč sveta uzrl T-Roc R.

Zadeve pa so se pri Volkswagnu lotili zelo resno in pripravili ne le karoserijsko predelavo avtomobila, ampak kar celoten paket, vključno z motorjem. Pod motorni pokrov avtomobila so posadili dvolitrski turbobencinski motor in mu moč navili na spoštljivih 300 'konjev' oziroma 221 'kilovatov', kakršnega poznamo iz Cupre Atece. Motor so nato povezali s sedemstopenjskim avtomatskim menjalnikom DSG, tega pa nato povezali s štirikolesnim pogonom 4Motion. Rezultat tega so pospeški od 0 do 100 kilometrov na uro v le desetinki manj od petih sekund, medtem ko je najvišja hitrost elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.

Preizkušen tudi na dirkališču

Jasno, tovrstni predelavi pripada ne nazadnje tudi spremenjena zunanja podoba. Spremenjeni odbijači, pragovi in spojlerji so novosti, ki morajo po nekem nenapisanem pravilu slediti tovrstnim motornim predelavam in so dovolj očitne, da jih bo pozorno oko takoj prepoznalo. A hudič se skriva v pozornosti. Pod 19-palčnimi aluminijastimi platišči se namreč skrivajo le dva palca manjši zavorni koluti, prevzeti iz Golfa R. Druga pomembna podrobnost pa sta dva para izpušnih cevi pod odbijačem, na konicah katerih je napis Akrapovič.

Svojega porekla T-Roc tako ne bo skrival nikjer. Prvič ga bo tako mogoče opaziti že na 'ključu' za odpiranje vozila, nato na sprednjih blatnikih, ob vstopu v kabino na pragovih vrat in ne nazadnje na spodnjem robu volanskega obroča ter naslonih sedežev. Notranjost vozila bo sicer odeta v kombinacijo črne plastike in sijoče plastike v barvi karoserije, poseben čar pa ji bo dajala še bela ambientalna osvetlitev.

Razvoj športnega novinca je Volkswagen sicer namenil kar precej časa in truda. Ne nazadnje je z njim kar lepo število kilometrov na dirkališču Nürburgring, za kar je poskrbel tovarniški voznik Benjamin Leuchter, pri tem pa mu je ob strani stal svetovni reli in relikros prvak Peter Solberg. Javnosti se bo avtomobil predstavil že v naslednjih dneh, natančneje na avtomobilskem salonu v Ženevi.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"