Volkswagen Tiguan GTE - priključno hibridni križanec s sončnim dodatkom

19. 9. 2015
Deli

Volkswagen je hkrati z novo generacijo športnega terenca Tiguana predstavil tudi študijo njegove priključno hibridne različice GTE.

Študiji Tiguan GTE Concept so namenili pogon, ki ga poznamo že iz Passata GTE, kar pomeni, da so v njegovem pogonskem sklopu s skupno močjo 160 kilovatov združeni 115-kilovatni turbobencinski motor 1,4 TSI, 6-stopenjski menjalnik DSG in v menjalnik integrirani elektromotor, ki se napaja iz litij-ionske baterije s kapaciteto 13 kWh.

Toguan GTE lahko s polno baterijo v popolnoma električnem načinu E-Mode z največjo hitrostjo 130 kilometrov na uro prevozi do 50 kilometrov, sicer pa povprečno porabi 1,9 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpusti 42 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Do 100 kilometrov na uro pospeši v 8,1 sekunde in doseže največjo hitrost 200 kilometrov na uro.

K daljšemu električnemu dosegu Tiguana GTE pripomore tudi njegova največja novost, modul s sončnimi celicami na strehi. Elektrika, ki bi jo modul proizvedel v idealnih okoliščinah, bi lahko zadoščala za do 1000 kilometrov vožnje na leto, a je odvisna tudi od vremenskih razmer. V Nemčiji bi tako "sončni doseg" realno lahko znašal okrog 500 kilometrov, v Južni Evropi pa od 800 do 1000 kilometrov.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel