Po letu 2019 bo Volvo izdeloval zgolj električne in hibridne avtomobile

5. 7. 2017 | Jure Šujica
Deli

Vodstvo podjetja sporoča, da bodo v naslednjih letih povsem ukinili proizvodnjo vozil, ki jih poganjajo izključno motorji z notranjim izgorevanjem. Tako dizelskim kot bencinskim motorjem bodo dodali še elektromotorje.

Volvo je danes javnost presenetil z izjavo, da bodo po letu 2019 vsi avtomobili, ki bodo prišli z njihovih proizvodnih trakov, opremljeni z elektromotorji. Švedsko podjetje tako ponovno orje ledino, saj je prvi proizvajalec vozil na svetu, ki je sprejel tovrstno odločitev. Drzno potezo upravičujejo z dejstvom, da kupci vedno bolj povprašujejo po električnih in hibridnih vozilih.

V praksi to pomeni, da bodo imeli kupci na voljo popolnoma elektrificirana vozila, priključne hibride, kjer uporabnik baterijo polni s priklopom na električno omrežje in pa lahke hibride, kjer elektromotor služi kot pomoč obstoječemu motorju na notranje izgorevanje, s čimer hkrati poveča skupno moč motorja in zniža porabo goriva ter posledično tudi emisije.

Ločitev Volva in Polestarja

Vodstvo podjetja je poleg tega sprejelo odločitev, da bodo med letoma 2019 in 2021 predstavili pet novih električnih modelov avtomobilov, pri čemer bodo trije izmed njih na nosu nosili znak Volvo, dva pa Polestar. Švedi so namreč pred kratkim sprejeli odločitev, da bodo znamko Polestar, ki je do sedaj kupce razvajala s športnimi izvedbami Volvo avtomobilov, preoblikovali v povsem ločen oddelek, ki bo na trgu ponujal visoko zmogljive električne avtomobile.

Optimistični cilji so podkrepljeni z dobrimi prodajnimi rezultati

Načrti podjetja so visoko leteči, a jasni. Do leta 2025 tako nameravajo globalno prodati vsaj en milijon električnih in hibridnih vozil. V prid jim sicer govori dejstvo o vse večji priljubljenosti znamke, ki se odraža v dobri prodaji njihovih vozil po vsem svetu.

Volvo

Leta 2016 je namreč Volvo – podjetje je od leta 2010 v lasti kitajskega proizvajalca avtomobilov Geely – v sto državah po vsem svetu prodal več kot 530.000 vozil in zabeležil 6,2% rast prodaje, pred kratkim predstavljena nova generacija priljubljenega športnega terenca XC 60 pa bo te številke brez dvoma le še povečala.

Jure Šujica
foto: Volvo

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja