Spodbudni rezultati zadnje serije preizkusnih trkov Euro NCAP

Mercedes-Benz razred A je postal najvarnejši avtomobil letošnjega leta, poseben dosežek pa je uspel tudi Hyundaiju.

Spodbudni rezultati zadnje serije preizkusnih trkov Euro NCAP (foto: Euro NCAP) Euro NCAP
24. 10. 2018

Evropska organizacija Euro NCAP, ki med drugim skrbi za preizkusne trke, s katerimi ocenjuje varnost novih avtomobilov na evropskih cestah, je pripravila nov krog testiranj, v katerega je bilo zajetih sedem avtomobilov. Rezultati so spodbudni, saj so kar štirje izmed preizkušenih avtomobilov dobili najvišjo oceno za varnost, to je pet zvezdic. Na testu so se sicer zvrstili Mercedes-Benz razreda A, prenovljena Mazda6, Lexus ES, Hyundai Nexo in trojica, ki je pred dnevi zapeljala tudi na naše ceste, Peugeot Rifter, Citroën Berlingo ter Opel Combo.

Kot rečeno, so vseh pet zvezdic osvojili štirje avtomobili – Mazda6, Hyundai Nexo, Lexus ES in Mercedes-Benz razred A, pri čemer pa sta se slednja hkrati tudi zavihtela na vrh najvarnejših letos preizkušenih avtomobilov, od koder sta izrinila Volva XC40. Od slednjega sta bila namreč boljša na področju varnosti otrok in pešcev, pri čemer je Mercedes-Benz kot edini na lestvici za varnost obeh skupin prejel vsaj 90 odstotkov vseh možnih točk.

Prvi s petimi zvezdicami in pogonom na vodik

Prav poseben mejnik pa je z modelom Nexo dosegel Hyundaiju. Omenjeni avtomobil je namreč – konkurenca resda ni ravno velika – kot prvi avtomobil s pogonom na vodik v zgodovini na preizkusnem trku dobil vseh pet zvezdic. Ob tem je med sedmimi kandidati dobil najboljšo oceno na področju asistenčnih sistemov, saj je osvojil 80 odstotkov vseh možnih točk; predenj se je z 81 odstotki letos uvrstil le Volkswagen Touareg, ki pa je bil v skupnem seštevku od prvega celo nekoliko slabši.

Preostala trojica vozil, enoprostorskih trojčkov iz koncerna PSA, je medtem osvojila štiri točke. Medtem ko je za varnost odraslih potnikov v omenjenih avtomobilih poskrbljeno zelo dobro (osvojili so 91 odstotkov točk), pa njihova varnost peša predvsem na področju varnosti pešcev in vgrajenih varnostnih tehnologij, kjer so osvojili le 58 oziroma 68 odstotkov vseh možnih točk.

»Doseženi rezultati so za nas zelo zadovoljivi in veseli smo, da avtomobili dosegajo dobre vedno boljše predstave tudi na področju asistenčnih varnostnih tehnologij, vključno s tistimi, ki zadevajo pešce in kolesarje. Dobrodošlo je spoznanje, da proizvajalci sledijo zahtevam testov Euro NCAP, ki jih predstavljajo ranljivi udeleženci v prometu,« pa je rezultate testov komentiral Michiel van Ratingen, generalni sekretar organizacije Euro NCAP.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri