X2 M35i za popestritev ponudbe najmanjšega BMW-jevega SAV-a

Oblikovnih sprememb bo le za odtenek, so pa zato pri BMW-ju veliko več pozornosti namenili motorju in podvozju.

X2 M35i za popestritev ponudbe najmanjšega BMW-jevega SAV-a (foto: BMW) BMW
7. 9. 2018

Verjetno se na začetku sprašujete, kaj je SAC. Ne gre za nič drugega kot BMW-jevo lastno poimenovanje mešanice križancev (športnih terencev, SUV-ov in karkoli je že drugih izrazov) ter kupejev. Z oznako SAC oziroma Sports Activity Coupe BMW označuje modela X6 in X4, od lani pa v to družino spada še najmanjši model, X2. Prav slednji zdaj dobiva še nekaj več moči, bolj agresivno zunanjost in oznako M35i.

Pomembno je poudariti, da ne gre za popolnoma pravega M-a, kar se pozna pri motorni prostornini in številu valjev. Avtomobil bo namreč opremljen z dvolitrskim turbo štirivaljnim motorjem, ki bo vozniku ponudil zdravih 306 'konjev' oziroma 225 kilovatov moči. V praksi bo to pomenilo najvišjo hitrost (elektronsko omejeno na) 250 kilometrov na uro in pospeške do 100 kilometrov na uro v 4,9 sekunde. Za prenos moči na vsa štiri kolesa bo sicer po pričakovanjih skrbel osemstopenjski samodejni menjalnik.

Vse pa seveda ni v motorju in menjalniku. Prav pri štirikolesnem pogonu namreč X2 M35i prinaša novost v svetu BMW-jevih M-Performance avtomobilov, saj kot prvi uvaja M Sport diferencial na sprednji kolesni osi. Poleg tega bosta za čim boljšo vodljivost skrbela prilagodljivo vzmetenje z dvema programoma nastavitev in zavorni sistem, sestavljen iz para jeklenih 18-palčnih jeklenih zavornih kolutov na sprednji osi in 17-palčnih kolutov na zadnji osi.

Osnova je paket M Sport

Vozniki oziroma lastniki vseh vozil, pri katerih je imel prste vmes oddelek M, so vajeni, da se to opazi že na prvi pogled. Pri novincu bo to mogoče celo nekoliko težje, saj zunanjost temelji na paketu M Sport. Vseeno bo pozorno oko opazilo v sivo obarvane obrobe odprtin za zajem zraka na sprednjem odbijaču, siva ogledala, nov zadnji spojler in par izpušni cevi s premerom 100 milimetrov. Pika na i bo paket 19-palčnih platišč z možnostjo doplačila za še dodaten palec večji komplet. Bolj malo novosti prinaša notranjost vozila, ki bo na vsakem koraku z napisi M35i opozarjala na to, da vendarle ne gre za običajnega X2, bo pa zato mogoče izbrati nov par sprednjih sedežev v črno-modri barvni kombinaciji.

Medtem ko so pri BMW-ju s podatkom o ceni najmočnejšega X2 za zdaj še precej skopi, je že znano, da se bo proizvodnja začela že čez nekaj tednov, novembra 2018, kljub temu pa bodo morali evropski kupci, ki bodo novosti deležni prvi, na svoje jeklene konjičke počakati vse do marca prihodnje leto.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri