Za Asymetric 3 sledi Goodyear Eagle F1 Asymetric 5

6. 2. 2019
Deli

Guma bo omogočala izboljšano vodljivost na suhih cestah in krajšo zavorno pot na mokri podlagi.

Goodyearjeve pnevmatike iz družine Eagle F1 že vrsto let veljajo za eno izmed najpriljubljenejših izbir med vozniki, ki želijo iztisniti kar največ iz svojega avtomobila, hkrati pa imeti zagotovilo, da bodo na cestah lahko vozili varno tudi v nekoliko bolj zahtevnih razmerah. A še tako dobra guma v konkurenčni gumarski industriji postane 'zastarela' in tako kot avtomobili potrebuje zamenjavo. Model Eagle F1 Asymetric 3 jo dobiva ravno v teh dneh.

A njena naslednica ne bo nosila imena Asymetric 4, kot bi pričakovali, ampak bodo številko štiri pri Goodyearju preskočili in novo gumo poimenovali Asymetric 5. A glavne lastnosti – na nekoliko višjem nivoju po besedah tovarne – ostajajo. Na mokri podlagi naj bi guma tako od predhodnice zagotavljala za štiri odstotke krajšo zavorno pot, kar je pogosto razlika med tem, ali bomo doživeli nesrečo ali ne. Sicer pa naj bi guma omogočala boljšo vodljivost tudi na suhi podlagi, kar so dosegli z optimizacijo upogibanja dezena med vožnjo skozi ovinek.

Eagle F1 Asymetric 5 bo na voljo v dimenzijah med 17 in 22 palcev ter v širini od 205 do 315 milimetrov. S tem bodo pri Goodyearju poskrbeli za širok spekter avtomobilov in kupcev. Zaznavajo namreč, da trg vse bolj zahteva tako imenovane visoko zmogljive pnevmatike premera 17 palcev in več – na letni ravni se zahteve povečujejo kar za 18–25 odstotkov, podobna rast pa naj bi se nadaljevala vse do leta 2023.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"