Za volanom Porscheja Panamera Sport Turismo

Kar pet let je minilo od predstavitve konceptne Panamere Sport Turismo, ko je Porsche napovedal najhitrejšega karavana na svetu. Jasno, čakalo se je na prenovo Panamere in zdaj je končno na voljo prva kombi karoserijska zasnova v zgodovini Porschejeve flote.

1. 10. 2017

Ob pogledu na mere v tehničnih podatkih boste podvomili o pravilnosti teh, a dejstvo je, da se karavanska izvedba Panamere ne razlikuje prav dosti od 'navadne' sestre. Medtem ko sta medosna razdalja in skupna dolžina isti, se Sport Turismo razlikuje le po obliki zadka od B-stebrička naprej. Tudi prirastek v teži je minimalen in znaša v povprečju le okoli 30 kilogramov. A bistvo se vseeno skriva v prilagodljivosti prtljažnika ter zadnje klopi. V Sport Turismu je sedežni razpored po sistemu 4 + 1, pri čemer tisti +1 dejansko pomeni zasilni sedež na sredinskem grebenu.

Panamera Sport Turismo v vseh izvedenkah motorizirana enako kot klasična Panamera. To pomeni, da je na voljo kot vstopni model s 330-'konjskim' bencinarjem, sledi bi-turbobencinski šestvaljnik s 440 'konji', hibrid s 462 'konji' sistemske moči je že resna zadeva, medtem ko vrh ponudbe predstavljata modela Turbo s 550 'konji' in Turbo S E-Hybrid s 680 'konji' sistemske moči.

Več o Panameri Sport Turismo pa v naslednji številki Avto magazona, ki izide 12. oktobra.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri