Zamaskirani Seat Tarraco ne bo le cestni križanec

5. 9. 2018 | Jure Šujica
Deli

Po besedah Seatovih tehnikov naj bi bil pravi terenec, opremljen s štirikolesnim pogonom in številnimi asistenčnimi ter varnostnimi elementi.

Novostim na področju športnih terencev v koncernu Volkswagen nikakor ni videti konca. Po Volkswagnovem T-Crossu, novim izvedenkam Škodinih modelov Karoq in Kodiaq in ne nazadnje Audijevem električnem e-tronu se bo namreč le dan po predstavitvi slednjega prvič v celoti razkril novi in največji Seatov športni terenec, Tarraco.

A čeprav prihajajočega novinca – mimogrede, svetovno premiero bo doživel 18. septembra v španskem mestu Tarragona, po katerem je dobil tudi ime – uvrščamo v razred športnih terencev, pa po besedah njegovih ustvarjalcev še zdaleč ne bo obsojen le na ceste in makadamske poti. Sposoben naj bi bil namreč premagovati tudi skalnate terene s 70-odstotnim naklonom. Zahvala za to gre štirikolesnemu pogonu in možnosti izbire med šestimi voznimi programi. Kot pomemben element ob tem pri Seatu izpostavljajo sistem Rollover Assist, ki ob prevračanju vozila odklene vsa vrata avtomobila, ugasne motor vozila in hkrati samodejno pokliče na pomoč.

Na cesti še letos

Drugi adut, na katerega stavi Seat pri Tarracu, je njegova prostornost. Kot je znano, gre namreč za bližnjega sorodnika Škode Kodiaq, tako kot slednja pa bo tudi Tarraco omogočal prevoz do sedem potnikov naenkrat. Če bosta zadnja sedeža prazna in pospravljena v dno vozila, pa bo novinec razpolagal s kar 760 litri prtljažnega prostora.

Čeprav o drugih podrobnostih Seat za zdaj še molči – več bo znanega po 18. septembru – pa je že zdaj znano, da bo avtomobil na ceste zapeljal še letos jeseni. Hkrati so znane okvirne cene za Veliko Britanijo. Tam bo namreč za vstopno izvedbo z 1,4-litrskim motorjem treba odšteti okoli 22.000 funtov (24.300 evrov), medtem ko bo za najdražjo različico z dvolitrskim motorjem in 190 'konji' (140 kilovati) moči treba odšteti vsaj 30.000 funtov (33.200 evrov).