Ženeva 2018: Porsche 911 GT3 RS za prave dirkaške navdušence

6. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

S 520 'konji' je Porsche 911 GT3 RS najmočnejši serijski atmosfersko polnjen Porsche do zdaj.

O prvi Porschejevi premieri smo danes že pisali, zdaj pa sledi še ena nekoliko bolj realna, to je prenovljena različica Porschejevega športnika z oznako 911 GT3 RS. Ta sledi prenovi aktualne generacije modela 911 z oznako 991.2, od katerega pa (na veselje vseh ljubiteljev modela) ni povzel novega trenda, ki narekuje uporabo turbo polnilnika. V zadku tako še naprej ostaja štirilitrski atmosfersko polnjen motor, ki s prirastkom 20 'konj' vozniku ponuja skupno 520 'konjev' moči pri devet tisoč obratih na minuto. Najvišja hitrost avtomobila zdaj znaša 312 kilometrov na uro, od 0 do 100 kilometrov na uro pa pospeši v 3,2 sekunde.

Nekaterih sprememb je bila deležna tudi zunanjost vozila, ki bo tako prepoznavna po novem sprednjem odbijaču, novem zadnjem odbijaču, odprtinah za zajem zraka na sprednjem pokrovu in spremenjenem zadnjem krilcu na pokrovu motorja. Notranjost Je bolj kot ne ostala enaka, kar pomeni sedeže iz usnja, ogljikovih vlaken in alkantare, zaščitno kletko namesto zadnjih sedežev, za tiste, ki bi se utegnili zmesti in bi pozabili, v katerem avtomobilu sedijo, pa je Porsche v sredinski naslon za roko uvezel napis GT3 RS v barvi vozila.

Porsche bodočim lastnikom brez doplačila ponuja še paket Clubsport, ki vključuje šesttočkovni varnostni pas za oba potnika, stikalo za izklop električnega napajanja in gasilni aparat. Za najbolj zagrete dirkače pa je v ponudbi še tako imenovani Weissach, pri katerem inženirji uporabijo še več ogljikovih vlaken za nižjo težo vozila, ki po posegu znaša le 1.430 kilogramov.

Proizvodnja novega GT3 RS je že stekla, prvi kupci pa bodo svoje avtomobile prejeli že sredi aprila.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja