Ženeva 2019: Štiri svetovne premiere za Volkswagen

Največji koncept električnega buggyja, luč sveta pa bo uzrl tudi najmočnejši Touareg, ki bo pod pokrovom motorja skrival štirilitrski dizelski agregat z več kot 300 kilovati moči.

Ženeva 2019: Štiri svetovne premiere za Volkswagen (foto: Dušan Lukič) Dušan Lukič
5. 3. 2019

Podobno kot pri Audiju – a vseeno ne tako odločno – so se električni mobilnosti posvetili tudi pri 'materinski' znamki, Volkswagnu. Njihova najbolj atraktivna novost na letošnjem salonu je obujeni puščavski buggy, ki podobo izvirnika izpred več desetletij združuje z moderno tehnologijo. Koncept je namreč opremljen z električnim pogonskim sklopom, zasnovan pa je na enaki osnovi kot družina vozil ID. Polno ime ID Buggy je zato povsem na mestu.

A če je ID Buggy namenjen privabljanju obiskovalcev, je naslednja novost pri Volkswagnu precej bolj tržno naravnana. Volkswagen je namreč na salon pripeljal prenovljenega Passata osme generacije, po lastnih besedah najbolje prodajane limuzine srednjega razreda. Ta ob nekoliko spremenjeni zunanji podobi prinaša številne tehnične novosti, med katerimi pa je v ospredju sistem Travel Assist. Slednji – premierno v tem avtomobilskem razredu – uvaja možnost avtonomne vožnje tretje generacije (ne glede na hitrost avtomobila). Klasičnemu Passatu je Volkswagen ob bok postavil še hibridno različico GTE s skupno sistemsko močjo 147 kilovatov oziroma 200 'konjev' in športno navdahnjeno izvedbo R-Line.

Pri Volkswagnu pa kljub vsemu ni vse namenjeno zgolj trajnostni mobilnosti in električnemu pogonu, ampak je svoj prostor dobila tudi surova bencinska in dizelska moč. V Ženevo se je namreč pripeljal v športno opravo odet T-Roc R. Ob izdatno predelani zunanjosti namreč ta pod pokrovom motorja prinaša turbobencinski dvolitrski agregat s skupno močjo 300 'konjev'. Ta je med razvojem veliko kilometrov preživel na dirkališču Nürburgring.

Pričakovano precej več moči pa prinaša v Ženevo novi Touareg. Natančneje Touareg V8 TDI. Ta bo namreč po novem lahko opremljen s štirilitrskim osemvaljnim dizelskim agregatom, ki ob pomoči turbo puhala prinaša kar 421 'konjev' oziroma 310 kilovatov moči. Ob tem bo vozniku že od začetka (od 1.00 obratov na minuto) na voljo tudi vseh 900 njutonmetrov navora. Vse te številke se bodo seveda prikazale tudi v praksi: najvišja hitrost bo tako elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro, od 0 do 100 kilometrov na uro pa bo avtomobil pospešil v le 4,9 sekunde.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri