Video: Audi AI:Me z avtonomijo četrte stopnje

Ob bok se mu bo na Kitajskem postavil tudi Q2L, ki pa bo rezerviran za kitajske kupce.

Video: Audi AI:Me z avtonomijo četrte stopnje (foto: Audi) Audi
11. 4. 2019

Audi je na začetku prejšnjega tedna najavil prihod bolj ali manj nenapovedanega električnega novinca, za zdaj poznanega le pod imenom AI:Me. Ta bo v celoti razkrit čez štiri dni na avtomobilskem salonu v Šanghaju prihodnji teden, šlo pa naj bi za »vizijo avtomatiziranega kompaktnega avtomobila za mesta prihodnosti« oziroma avtomobil, ki bo omogočal tako avtonomno kakor tudi klasično vožnjo z uporabo volanskega obroča, na kar nakazuje volanski obroč na skicah kabine.

Audi pa je danes razkril tudi prvo fotografijo dejanskega koncepta vozila, na kateri že lahko vidimo precej velik del sprednje strani vozila, vključno s prepoznavno masko in žarometi. Ravno ti predstavljajo tudi največjo novost, saj so sestavljeni iz številnih LED-diod, ki se nekako zlivajo v obrobo maske vozila.

Na elektriko tudi podaljšani Q2

Audijevi inženirji so pred predstavitvijo vozila razkrili še nekaj tehničnih podrobnosti. AI:Me naj bi namreč zaradi prostorne in z lesom ter blagom napolnjene notranjosti (že s fotografije sprednjega dela je mogoče opaziti kratek sprednji del vozila od odbijača do vetrobranskega stekla) predstavljal temelj vseh enoprostorcev v prihodnosti. V njej naj bi potniki želeli pričarati karseda velik občutek prostornosti, občutek prostora za skupno preživljanje prostega časa, saj bo vozilo opremljeno s tehnologijo za avtonomno vožnjo četrte generacije, ki od voznika zahteva le še občasne posege pri opravljanju vozila.

Hkrati s konceptom bo Audi 16. aprila v Šanghaju predstavil še dve novosti. Prva bo športni terenec Q3, ki smo ga pri nas že spoznali, druga pa njegov manjši brat v podaljšani in električni izvedbi, Q2L e-tron. Ta bo od standardne izvedbe za 3,3 centimetra daljši, za pogon pa bo skrbel 100-kilovatni elektromotor, ki bo poganjal le sprednji kolesni par. Energijo za napajanje motorja bo priskrbel baterijski sklop z zmogljivostjo 38 kilovatnih ur, avtonomija z enim polnjenjem pa naj bi znašala 265 kilometrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri