Mercedes EQC je (končno) rojen, znane so cene

Za znamko revolucionarni avtomobil bo na začetku na voljo z enim tipom pogona, a dvema paketoma opreme, prinaša pa še kar nekaj organizacijskih novosti za nemško znamko.

Mercedes EQC je (končno) rojen, znane so cene (foto: Daimler AG) Daimler AG
7. 5. 2019

Dolgo smo ga čakali. Mercedes-Benza EQC namreč. Prvi izključno električni Mercedes-Benz (če odmislimo električni razred B, ki je nastal na platformi obstoječega modela) je namreč luč sveta uzrl že septembra lani v Stockholmu, pred dobrimi devetimi meseci. A vendar se je obrestovalo, saj so včeraj iz tovarne v Bremnu, kjer bodo skrbeli za njegovo proizvodnjo, zapeljali prvi težko pričakovani primerki prestižnega športnega terenca. Z njimi pa tudi preostali tehnični in drugi podatki.

EQC si bo tako proizvodno linijo delil še z brati, športnima terencema GLC in GLC Coupe, poleg slednjih pa v omenjeni tovarni že zdaj nastaja tudi karavanska izvedba razreda C. A to je le začetek. Že v prihodnjih mesecih bo namreč proizvodnja modela EQC zagnana tudi na Kitajskem, pozneje pa bo v sklopu Beijing Benz Automotive Co. Ltd. (BBAC) proizvodnja električnih vozil družine EQ zagnana še v dveh drugih tovarnah v Nemčiji, Tuscaloosi in v francoskem mestu Hambach. V omenjenih tovarnah, poleg tega še v Pekingu, Bangkoku ter v poljskem Jaworju, bo pozneje sicer zagnana še proizvodnja električnih baterij, za kar bo Mercedes namenil milijardo evrov.

Sicer pa je EQC prelomen avtomobil tudi zaradi uvajanja strategije CASE, v kateri združuje povezljivost, avtonomijo, storitve souporabe vozil ter skrbi za vozilo in ne nazadnje električno vožnjo. Pri avtonomni vožnji sicer še ni govora o pravi avtonomni vožnji, temveč 'le' o bogatem paketu asistenčnih sistemov, katere sicer že poznamo iz drugih Mercedesovih – in tudi konkurenčnih – vozil. Paket skrbi za vozilo bo na drugi strani omogočal kupcem možnost prevzema in vračila s servisa, ko bo to potrebno, hkrati pa bo Mercedes-Benz prvih šest let brezplačno skrbel za zamenjavo potrošnega materiala v vozilu, med drugim za brisalce, zavorne diske ter obloge in tako naprej.

Vrh ponudbe Edition 1886

Kupcem bo na voljo le ena izvedba modela EQC z oznako EQC 400. Ta bo, kot je že znano, opremljena s parom elektromotorjev s skupno močjo 300 kilovatov, za do 471 kilometrov dosega (merjeno po standardu NEDC, kar pomeni okrog 400 kilometrov realnega dometa) pa bo skrbel baterijski sklop z zmogljivostjo 80 kilovatnih ur. Tega bo sicer mogoče na hitri polnilnici do 80 odstotkov zmogljivosti napolniti v 40 minutah, klasična polnilnica pa naj bi za napolnitev do 100 odstotkov potrebovala 11 ur.

Hkrati s prvim primerkom je Mercedes, kot rečeno, razkril tudi cenik modela EQC. Za osnovo različico bo tako ob upoštevanem 19-odstotnem davku v Nemčiji treba odšteti 71.281 evrov, kljub temu pa naj bi bil tudi že ta 'radodarno založen' z dodatno opremo. Hkrati z njim bo v prvih tednih na voljo še posebna izdaja Edition 1886, za katero bo treba odšteti 84.930,30 evra.

 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri