Prvi električni Maserati prihaja prihodnje leto

Kmalu pa bodo s hibridnimi, priključno-hibridnimi ali električnimi pogonskimi sklopi na voljo vsi modeli. 

Prvi električni Maserati prihaja prihodnje leto (foto: Maserati) Maserati
28. 9. 2019

Italijansko-ameriški koncern FCA bo v prihodnjih letih v področje elektrifikacije vložil pet milijard evrov svežega kapitala. Ob tem je bilo že pred časom znano, da bo del tega denarja šel za razvoj električne mobilnosti znamk Jeep, Fiat in Alfa Romeo. Kot vse kaže pa se bo na spisku prejemnikov svežih milijard znašla še ena evropska znamka, ki deluje znotraj koncerna, Maserati. Znani so namreč že prvotni načrti znamke na tem področju, katerih rezultati bodo vidni že prihodnje leto.

Leta 2020 bo tako na ceste zapeljal pri elektrificirani avtomobil znamke Maserati, pri čemer pa to ne bo, kot bi morda pričakovali križanec Levante, temveč, manjša izmed obeh limuzin, Ghibli. Seveda pa bodo skozi ta postopek šli tudi preostali modeli torej tudi Quattroporte, Levante in pa oba športnika, GranTurismo in pa GranCabrio. Slednja naj bi bila prevzaprav tudi prva, ki ju bodo pri Maseratiju opremili izključno z električnim pogonom. Kdaj naj bi se to zgodilo sicer pri Maseratiju še ne razkrivajo.

Kar se tiče e-mobilnosti pa se Italijani ne bodo osredotočali zgolj na električni pogon, pač pa tudi na avtonomno vožnjo. Vsi novi Maseratiji naj bi bili tako opremljeni s tehnologijo avtonomne vožnje druge generacije (ki je sicer dandanes že precej razširjena tudi pri proizvajalcih manj zvenečega imena), kmalu zatem pa naj bi ponudili tudi tehnologije avtonomne vožnje tretje generacije, med katerimi naj bi bila možnost samodejne menjave voznih pasov na avtocesti ter samodejna zaustavitev vozila ob robu ceste v primeru voznikove neodzivnosti.

Sicer pa bodo vsi novi avtomobili znamke Maserati tudi poslej izdelani izključno v Italiji, natančneje v tovarnah v Cassinu, Modeni in pa v obeh torinskih tovarnah, Mirafiori ter Grugliasco. Prav v Torinu naj bi sicer v prihodnje potekala glavnina razvoja vozil koncerna FCA, zaradi česar naj bi v tamkajšnji razvojni center Fiat v prihodnje vložil kar 800 milijonov evrov.

Preberite tudi