Seat predstavlja prvega priključnega hibrida

Prvi izmed skupaj šestih modelov z elektrificiranim pogonskim sklopom, ki bodo do konca prihodnjega leta zapeljali na ceste je Tarraco.

Seat predstavlja prvega priključnega hibrida (foto: Seat) Seat
28. 8. 2019

Medtem, ko večina avtomobilskih proizvajalcev na trgu že ponuja vsaj en elektrificiran avtomobil, pa se, čeprav redki, med njimi najdejo tudi takšni, ki v modelni paleti še nimajo niti klasičnega hibrida, kaj šele priključnega ali celo električnega avtomobila. Tak primer je tudi španski Seat, pri katerem sicer ni bila težava v tem, da ne bi imeli dostopa do tovrstne tehnologije, saj so del koncerna Volkswagen, a so morali v omenjenem podjetju vseeno počakati na vrsto. Čakanja pa je sedaj konec, saj bo že zelo kmalu tudi prvi Seat dobil prključno-hibridni pogonski sklop.

Kar nekako razumljivo pa je, da bo prvi model, ki bo združil elektromotor z bencinskim v enem vozilu največji izmed trojice križancev, Tarraco. Ta je namreč do sedaj pri kupcih že naletel na dober odziv, prav zaradi prostornosti pa ga je bilo posledično tudi najlažje prilagoditi novemu sklopu. Ob tem pri Seatu dodajajo, da gre za prvega izmed šestih elektrificiranih modelov znamke,ki bodo na cesto zapeljali do začetka leta 2021.

Varčno, a športno

Kombinacija, ki so jo pri Seatu izbrali zajema 1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 110 kilovatov oziroma 150 'konjev, kateremu sledi še elektromotor z močjo 85 kilovatov. Skupna sistemska moč tako znaša 180 kilovatov (oziroma 245 'konjev'), kar je morda še nekoliko pomembneje pa je kapaciteta baterijskega sklopa. Ta bo namreč ponujal 13 kilovatnih ur električne energije, s čimer naj bi na eni strani ponujal do 50 kilometrov električne avtonomije, na drugi pa vsega 50 gramov izpustov CO2 na prevožen kilometer, s čimer bo tudi v prihodnjih letih zadostil vse strožjim okoljevarstvenim ukrepom Evropske Unije.

Celoten paket bo sicer zapakiran in začinjen s kančkom športnosti. Pri Seatu so se namreč odločili, da bodo vsem priključno-hibridnim Tarracom namenili paket opreme FR. Ta bo ponujal nekatere karoserijske dodatke, vključujoč širše koloteke in pa platišča s premerom do 20 palcev. Dobrodošli bodo brez dvoma tudi športni sedeži. Ob tem bodo v ponudbo dodali še novo, tako imenovano fura sivo barvo, ki bo skupaj s samim avtomobilov prišla v proizvodnjo tekom leta 2020.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri