Tesla Model 3 že beleži probleme z rjo

Nekateri lastnik beležijo prve težave po zgolj nekaj mesecih uporabe.

Tesla Model 3 že beleži probleme z rjo (foto: Tesla) Tesla
7. 8. 2019

Tesla je z Modelom 3 iz proizvajalca prestižnih vozil svojo ponudbo razširila še nekoliko bolj navzdol in s tem svoja vozila ponudila tudi nekoliko manj premožnim kupcem. Tega seveda niso storili brez nekaterih kompromisov, med drugim tudi pri izbri materialov, iz katerih so avtomobili narejeni. Če so tako pri modelih X in S vse ključne kovinske komponente izdelane iz aluminija, so pri Modelu 3 uporabili tudi jeklo. Prav tu pa se namreč pojavljajo tudi težave.

Iz Finske namreč prihaja video, ki ga je posnel Joni Savolainen, računalniški strokovnjak, ki je 29. marca letos prevzel svoj Model 3. A čeprav gre za nov avtomobil, za katerega je odštel okrog (40.000 evrov), pa je po vsega enem mesecu pričel zaznavati prve karoserijske težave. 29. aprila je namreč začel opažati, da se lušći barva na nekaterih delih vozila, za kar je kriv pretanek nanos. Zastopnik za znamko Tesla je na pritožbo reagiral z izjavo, da garancija tovrstnih poškodb oziroma pomankljivosti ne krije, kar pa je seveda v nasprotju s prakso drugih uveljavljenih avtomobilskih znamk. Meritve so sicer pokazale, da je barva na omenjenih vozilih izredno tanka, na nekaterih delih celo do 50 odstotkov tanjša, kot pri konkurenci, svoje pa dodaja tudi slaba zasnova vozila. Konkreten primer tega je luščenje barve na blatnikih in kolotekih, kar je posledica kamenja, ki leti izpod koles.

Uradnega odziva še ni

Težave pa so se od aprila pa do danes le še stopnjevale. Pred dnevi je Savolainen posnel nov video, v katerem ne prikazuje le izginjajoče barve, temveč tudi predele, kjer roboti v Fremontu sploh niso nanesli. Večinoma gre pri tem za območja okrog tečajev in pa pri spodnjem delu vrat. Hkrati je opazil, da se tudi pri njegovem avtomobilu , konkreto na spodnjem robu vrat in pa na pragovih pojavljajo težave z rjo, kar je posledica že zgoraj omenjene uporabe jekla, ki je po vrhu vsega kot kaže slabo zaščiteno.

No, težava z rjavenjem vozil Tesla Model 3  pa vsekakor ni nova. Še posebno iz severnejših državah – predvsem iz Kanade, kjer je zaradi ostrejših zim na cestah več soli – so namreč že lansko leto prišle pritožbe lastnikov tovrstnih avtomobilov, ki so poročali o težavah z rjavenem karoserijskih delov, a se v vodstvu podjetja na kritike še niso odzvali.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri