Kot češnja na torti

V poplavi različnih diet oziroma idej za zdravo prehrano se zdi omenjanje tort skoraj bogoskrunsko, a vsi vemo, kaj pomeni češnja na njenem vrhu!

In če to prenesemo v avtomobilsko industrijo, natančneje k Mercedesu, lahko najmanjšega predstavnika z oznako AMG brez težav enačimo s češnjo na vrhu torte. Pregrešno dober in neznansko zaželen.

Kdor se vsaj malo spozna na kratico AMG, ve, da so to avtomobili, ki že desetletja navdušujejo ljubitelje avtomobilov z zvezdo na pokrovu motorja. Pravzaprav se je ravno v športnih različicah ta s pokrova motorja preselila na masko avtomobila, a to ne zmanjšuje želje po teh avtomobilih.

In čeprav najmanjši, je tudi A čistokrvni AMG. Vozniku je na voljo skoraj vse – odločna oblika, vrhunsko podvozje, ki ga dopolnjuje štirikolesni pogon, zmogljiv motor in samodejni menjalnik. Če k omenjenemu prištejemo še vrhunske materiale v notranjosti, kakovostno izdelavo, sedeže, kot se za tak avto spodobijo, številne nastavljive vozne programe ter trenutno v avtomobilski industriji enega od najboljših digitalnih zaslonov, povemo skoraj vse.

AMG A 35 je, ne glede na velikost avtomobila, treba izkusiti oziroma doživeti. Brbotanje izpušnih cevi kar sili, da voznik z mesta pospeši hitreje, kot je to potrebno. A takšni avtomobili so za to pravzaprav narejeni in tudi A 35 pri tem ne razočara. Z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v le 4,7 sekunde, zaradi česar ni le hiter, ampak preprosto izjemen. Tudi zato, ker ima voznik ves čas vožnjo in dogajanje z držanjem vrhunskega volanskega obroča trdno pod nadzorom. AMG A 35 je noro hiter, a to dela na eleganten in prefinjen način. Ni neprijetnih presenečenj in med kratkimi testnimi vožnjami smo po vsakem odpeljanem ovinku dobili občutek, da bi ga lahko odpeljali še veliko hitreje.

Čeprav majhen, je avto z vožnjo neznansko velik, in to pravzaprav ne glede na to, kako hitro se peljemo. Dvolitrski turbobencinski motor s 306 'konji' sicer kliče po športni vožnji, a tudi elegantno umirjena se avtu poda. Tudi na račun treh nastavitev trdote podvozja ter kar petih izbirnih programov vožnje – Slippery, Comfort, Sport, Sport+ in Individual. Voznik lahko vsak trenutek izbere primeren program, avto in nastavitve pa poskrbijo, da se izbrano tudi prenese na vozno podlago. Novi program Slippery je seveda namenjen vožnji po snegu, dežju oziroma drseči podlagi, v njem pa je moč omejena, menjalnik prestavlja nežneje in prej pa tudi sistem start/stop je stalno na preži. Vsakodnevna izbira je seveda Comfort, oba športna programa pa sta namenjena dvigovanju voznikovega srčnega utripa. Za vse, ki imajo radi stvari pod svojim nadzorom, pa je na voljo še program, ki omogoča individualne nastavitve.

Nad vsem dogajanjem pa seveda v notranjosti bdi MBUX, digitalni zaslon, ki prikazuje merilnike, v celoto pa združuje še osrednji zaslon in posledično prikazuje vse, kar se v avtu dogaja in nastavlja. Če prištejemo še volanski obroč z gumbi in vrhunskimi drsnimi ploščicami ter asistenčne sisteme, zaradi katerih je Mercedes trenutno v vrhu avtomobilske industrije, je verjetno vsakomur jasno, da je mali AMG A 35 pravzaprav izjemno velik avtomobil.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja