Chervolet Aveo (pet vrat)

28. 2. 2008 | Dušan Lukič
Deli

Novi Aveo v resnici ni nov, gre za pomladitev ? osnova je namreč ostala enaka. A glede na vse spremembe, ki jih je doživel, je bližje oznaki nov kot pomlajen.

Aveo vstopa v leto 2008 s popolnoma novo obliko. Zunanje mere se sicer niso dosti spremenile, le v dolžino je zrasel (zaradi daljših previsov, predvsem zadaj) za štiri centimetre. Na videz ga skoraj ni mogoče povezati s predhodnikom, saj na avtomobilu pravzaprav ni zunanjega karoserijskega dela, ki bi ostal enak tistemu na Kalosu, kot se je imenoval prejšnji Aveo, preden je postal Chevrolet ? in zato prejšnji model tudi ni spominjal na preostale Chevroletove modele. Novi Aveo je dobil vse tiste oblikovalske poteze, ki ga označujejo kot del Chevroletove modelne linije.

Enako velja tudi za njegovo notranjost. Ta je povsem prenovljena, materiali (in njihova obdelava) so mnogo boljši, oblike so prijaznejše na pogled in otip, novi so tudi merilniki, sedeži in še in še.

Novi Aveo bo na začetku na voljo z dvema bencinskima motorjema ? 1, 4-litrski je že stari znanec, a so ga na novo obdelali, popolnoma nov pa je 1, 2-litrski bencinski štirivaljnik, ki zmore zdravih 84 ‘konjev’ (1, 4-litrski jih zmore 100), ob tem pa se lahko pohvali z manjšo porabo od predhodnika, saj v kombiniranem ciklu na 100 kilometrov porabi le 5, 5 litra bencina. Oba motorja sta serijsko opremljena s petstopenjskim ročnim menjalnikom, pri močnejšem si je mogoče zaželeti (in seveda doplačati) štiristopenjsko avtomatiko.

Trivratno različico Avea bo Chevrolet na ogled postavil v Ženevi (več o tem v Novicah), k nam bo novi Aveo pripeljal aprila, že sredi marca pa bodo znane tudi cene. Po neuradnih informacijah naj bi v Nemčiji stal okoli 11 tisočakov, cena pri nas pa naj bi bila kakih 500 evrov nižja.

Dušan Lukič, foto:? tovarna

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja