Mazda CX-3 je spet sveža

Pri Mazdi se držijo načela redno posodabljati svoje modele in se izogibati velikim spremembam. Tokrat je na vrsto prišla Mazda CX-3.

Mazda CX-3 je spet sveža (foto: Mazda) Mazda
26. 10. 2018

Klasični recept, ki vključuje minimalne kozmetične popravke, izboljšane materiale, modifikacije motorjev in kakšen nov kos opreme, je tokrat doletel manjšega križanca v Mazdini floti, model CX-3.

Mazdin družinski obraz na nosu tega avtomobila ostaja enak, nekoliko so osvežili masko in sprednji odbijač, zadnje luči zdaj svetijo s pomočjo LED-tehnologije, dodali so nova aluminijasta platišča ter predstavili novo značilno rdečo barvo in jo poimenovali Soul red crystal.

V notranjosti se je poslovila klasična parkirna zavora, ki jo zdaj nadomešča stikalo na sredinskem grebenu. Posledično je zdaj tam kot del serijske opreme sredinski naslon za roke s predalom. Armaturni plošči so namenili nekaj svežih materialov in dekorativnih elementov, informacijsko-zabavnemu vmesniku pa dodali podporo mobilnikom prek protokolov Apple CarPlay in Android Auto.

Mazda CX-3 je že do zdaj veljala za precej vozniško naravnan avto, zato tudi po prenovi ni nič drugače. Še več: hišni tehniki so celo nekoliko izboljšali nastavitve podvozja ter uglasili Mazdin sistem G-Vectoring, ki skrbi za optimalno sodelovanje volanskega sistema in pogonskih koles.

Še največja novost tokratne prenove prihaja izpod motornega pokrova. Znano je namreč, da se pri Mazdi požvižgajo na trende zmanjševanja motornih prostornin, in tudi tokrat so presenetili na svoj način. Nekoč 1,5-litrski turbodizelski agregat ima zdaj prostornino 1,8 litra in 85 kilovatov moči, za doseganje najčistejših evropskih norm pa skrbita filter trdnih delcev in oksidacijski katalizator. Sicer pa je minimalno izboljšavo doživel tudi dvolitrski bencinski motor, ki ostaja na voljo v dveh izvedbah, in sicer 89- in 110-kilovatni.

Od asistenčnih sistemov so se posvetili izboljšavam radarskega tempomata ter sistema za zaviranje v sili. Sledni zdaj zna prepoznati pešce v temi, delovanje radarskega tempomata pa so nadgradili tako, da zdaj deluje pri vseh hitrostih ter zna zavirati vse do stopnje mirovanja.

Slovenski zastopnik za Mazdo že sprejema naročila za prenovljeno CX-3, cela za vstopno bencinsko izvedbo pa znaša 16.090 evrov.

Prvi vtis
  • Videz

    Z rednimi prenovami ostaja Mazdin oblikovalski jezik eden od najbolj svežih na trgu.

  • Motorji

    Mazdina ideologija večnega izboljševanja obstoječih agregatov se izkaže za uspešno. Motorji so tihi, varčni in zanesljivi.

  • Notranjost in oprema

    Lahko rečemo, da je oblikovno zadržana, a ji kakovosti izdelave in izbire materialov ne moremo očitati.

  • Cena

    Zagotovo se najde kak cenejši tekmec, a za opremo, dobre materiale in kakovostno izdelavo se splača dati kakšen evro več.

Prva ocena

Eden od najbolj vozniško naravnanih križancev, z dobro izbiro materialov, bogato opremo in kakovostno izdelavo.

Podatki

Model: Mazda CX-3 CD115

Motor (zasnova): turbodizelski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 1.759
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 85/115 pri 4.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 270 pri 1.600-2.600
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji/štirikolesni
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.275 x 1.765 x 1.535
Prtljažnik (l): 350
Masa praznega vozila (kg): 1.243/1.261*/1.332
Največja hitrost: 184/183*/179**
Pospešek (0-100km/h): 9,9/11,0*/11,5**
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,4/4,9*/5,2**
Izpust CO2(g/km): 114/129*/137**
Opombe:

*samodejni menjalnik; **samodejni menjalnik in štirikolesni pogon

Model: Mazda CX-3 G50

Motor (zasnova): Bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 110/150 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 206 pri 2.800
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, štirikolesni
Prednja prema: Posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.275 x 1.765 x 1.535
Prtljažnik (l): 350
Masa praznega vozila (kg): 1.256/1.288*
Največja hitrost: 200/195*
Pospešek (0-100km/h): 8,8/9,7*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 7,0/6,7*
Izpust CO2(g/km): 160/152*
Opombe:

*samodejni menjalnik

Model: Mazda CX-3 G121

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 89/121 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 206 pri 2.800
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.275 x 1.765 x 1.535
Prtljažnik (l): 350
Masa praznega vozila (kg): 1.184/1.213*
Največja hitrost: 192/187*
Pospešek (0-100km/h): 9,0/9,9*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,2/6,1*
Izpust CO2(g/km): 141/140*
Opombe:

*samodejni menjalnik

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri