Mazda6: več je več

Drugo prenovo aktualne generacije Mazde6 težko označimo za klasični 'facelift', ker je videz zgolj minimalistično prečiščen. Modernizacija je beseda, ki se najbolje poda novinki.

Mazda6: več je več (foto: Mazda) Mazda
17. 8. 2018

Potem ko so pri Mazdi predstavili oblikovalski jezik KODO, sploh pa pozneje, ko je sledilo splošno odobravanje med kupci, smo se navadili, da so vse poznejše vizualne spremembe pri sicer dokaj pogostih prenovah precej minimalistične. Tudi tokratna osvežitev prinaša prečiščen slog v znamenju reka 'Manj je več', in sicer se ponaša s spremenjeno masko ter nekoliko bolj strmo padajočim nosom oziroma z umetno podaljšanim pokrovom motorja (podoben oblikovalski 'trik', kot ga poznamo že pri CX-5).

A tu se tudi konča smisel zgoraj omenjenega reka, kajti vse druge izboljšave na Mazdi6 so storjene v korist modernizaciji ter približevanju premijskemu razredu. Tako je predvsem notranjost precej posodobljena in obogatena. Tu mislimo predvsem na izbiro materialov in kakovost izdelave. Dober dokaz je to, da se nam je že ob prvem stiku z avtomobilskim tepihom noga pogreznila kakšen centimeter globlje. Vse pa je bilo jasno pozneje, ko smo zaprli vrata, prižgali motor in zaznali – tišino. Ja, pri Mazdi so se zelo potrudili in izboljšali zvočno zatesnjenost kabine, o tem ni dvoma.

Pa pojdimo od opažanj k dejstvom: da bi novo Šestico približali premijskemu razredu, so poleg plemenitenja notranjosti morali tudi modernizirati potniško kabino in voznikov delovni prostor. Oba sedeža spredaj sta po novem lahko hlajena, pogled na merilnike pa zdaj razkriva, da je osrednji del digitaliziran v obliki sedempalčnega zaslona. Tudi projicirni zaslon ne preslikava več podatkov na dvižno ploščico, temveč od zdaj kar na vetrobransko steklo. Osrednji zaslon je za palec večji, kamere okrog avta znajo tam izrisati 360-stopinjsko sliko, informacijsko-zabavni vmesnik pa po novem podpira protokola Apple CarPlay in Android Auto. Izboljšali so tudi žaromete, saj ti zdaj svetijo v LED-tehniki s kar 20 posameznimi svetili, ki se prižigajo ali senčijo glede na dogajanje pred avtom.

Tako kot so pri Mazdi zapriseženi svojim oblikovalskim smernicam, je neomajna njihova ideologija izpopolnjevanja obstoječe motorne palete. To seveda pomeni, da motorji v osnovi ostajajo enaki, a vsi z manjšimi izboljšavami. Poleg tega, da zdaj vsi ustrezajo najstrožjim normativom EURO 6d, so malenkost pridobili moči in navora. Največ izboljšav je dobil dizelski motor, ki ima zdaj nov turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo turbine in tehnologijo selektivne katalitske redukcije za čiščenje izpušnih plinov, kar pomeni, da boste v poseben rezervoar morali dolivati dodatke na osnovi sečnine (AdBlue).

Novo Mazdo6 nameravajo pri slovenskem uvozniku začeti prodajati konec avgusta, cene pa naj bi bile višje v povprečju za 1.000–1.500 evrov ob tem, da bo serijska oprema bogatejša za radarski tempomat, LED-žaromete, navigacijski sistem in sistem proti naletu. Za tiste, ki se resnično želijo približati premijskemu segmentu, bodo ponudili nov najbogatejši paket opreme, imenovan Takumi, ki ga krasijo dodatki iz plemenitega lesa in usnja Nappa, oboje seveda v umirjenih orientalskih barvah.

Prvi vtis
  • Videz

    Ko že mislimo, da so Mazdini oblikovalci izčrpali vse ideje za osvežitev dizajna KODO, jim vedno znova uspe nekaj več.

  • Motorji

    Pri Mazdi ostajajo zvesti ideologiji nadgradnje obstoječe motorne palete, a jim moramo priznati, da skozi rezultate dokazujejo svoj prav.

  • Notranjost in oprema

    Najbolje opremljeni modeli se zlahka kosajo z znamkami, ki svoje avte oglašujejo kot premijske.

  • Cena

    Res, da bo nova Šestica tisočaka dražja, a je serijska oprema za vsaj dvakrat toliko bogatejša.

Prva ocena

Mazda6 je avtomobil, ki so ga skozi redne modernizacije pripeljali praktično pred prag premijskemu razredu.

Podatki

Model: Mazda6 G145

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 107/145 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 213 pri 4.000
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.870 x 1.840 x 1.450
Prtljažnik (l): 480
Masa praznega vozila (kg): 1.391/1.423*
Največja hitrost: 208/207*
Pospešek (0-100km/h): 9,9/10,9*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,2
Izpust CO2(g/km): 141/142*
Opombe:

*samodejni menjalnik

Model: Mazda6 G165

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 121/165 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 213 pri 4.000
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.870 x 1.840 x 1.450
Prtljažnik (l): 480
Masa praznega vozila (kg): 1.391/1.423*
Največja hitrost: 216/209*
Pospešek (0-100km/h): 9,3/10,5*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,5/6,2*
Izpust CO2(g/km): 148/141*
Opombe:

*samodejni menjalnik

Model: Mazda6 G194

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 2.488
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 143/194 pri 5.700
Največji navor (Nm pri 1/min.): 258 pri 4.000
Menjalnik, pogon: AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.870 x 1.840 x 1.450
Prtljažnik (l): 480
Masa praznega vozila (kg): 1.426
Največja hitrost: 223
Pospešek (0-100km/h): 8,1
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,7
Izpust CO2(g/km): 153

Model: Mazda6 CD150

Motor (zasnova): turbodizelski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 2.191
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 110/150 pri 4.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 380 pri 1.800-2.600
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.870 x 1.840 x 1.450
Prtljažnik (l): 480
Masa praznega vozila (kg): 1.534/1.550*
Največja hitrost: 211/205*
Pospešek (0-100km/h): 10,0/10,6*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,4/5,1*
Izpust CO2(g/km): 117/133*
Opombe:

*samodejni menjalnik

Model: Mazda6 CD184

Motor (zasnova): turbodizelski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 2.191
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 135/184 pri 4.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 445 pri 2.000
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.830
Dolžina x širina x višina (mm): 4.870 x 1.840 x 1.450
Prtljažnik (l): 480
Masa praznega vozila (kg): 1.546/1.561*
Največja hitrost: 227/220*
Pospešek (0-100km/h): 8,5/9,0*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,7/5,1*
Izpust CO2(g/km): 124/133*
Opombe:

*samodejni menjalnik

Model: Mazda6 Wagon G145

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 107/145 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 213 pri 4.000
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.750
Dolžina x širina x višina (mm): 4.805 x 1.840 x 1.480
Prtljažnik (l): 522–1.664
Masa praznega vozila (kg): 1.399/1.435*
Največja hitrost: 206/204*
Pospešek (0-100km/h): 10,0/10,9*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,3
Izpust CO2(g/km): 144
Opombe:

*samodejni menjalnik

Model: Mazda6 Wagon G165

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 1.998
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 121/165 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 213 pri 4.000
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.750
Dolžina x širina x višina (mm): 4.805 x 1.840 x 1.480
Prtljažnik (l): 522–1.664
Masa praznega vozila (kg): 1.411/1.435*
Največja hitrost: 214/205*
Pospešek (0-100km/h): 9,3/10,6*
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,6/6,3*
Izpust CO2(g/km): 150/144*
Opombe:

*samodejni menjalnik

Model: Mazda6 Wagon G194

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 2.488
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 143/194 pri 5.700
Največji navor (Nm pri 1/min.): 258 pri 4.000
Menjalnik, pogon: AT6, prednji
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.750
Dolžina x širina x višina (mm): 4.805 x 1.840 x 1.480
Prtljažnik (l): 522–1.664
Masa praznega vozila (kg): 1.466
Največja hitrost: 223
Pospešek (0-100km/h): 8,1
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,8
Izpust CO2(g/km): 156

Model: Mazda6 Wagon CD150

Motor (zasnova): turbodizelski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 2.191
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 110/150 pri 4.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 380 pri 1.800-2.600
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji/štirikolesni
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.750
Dolžina x širina x višina (mm): 4.805 x 1.840 x 1.480
Prtljažnik (l): 522–1.664
Masa praznega vozila (kg): 1.554/1.563*/1.631**
Največja hitrost: 210/202*/195**
Pospešek (0-100km/h): 10,1/10,8*/11,3**
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,6/5,1*/5,4**
Izpust CO2(g/km): 122/134*/142**
Opombe:

*samodejni menjalnik **samodejni menjalnik in štirikolesni pogon

Model: Mazda6 Wagon CD184

Motor (zasnova): turbodizelski, 4-valjni
Gibna prostornina (cm3): 2.191
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 135/184 pri 4.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 445 pri 2.000
Menjalnik, pogon: MT6/AT6, prednji/štirikolesni
Prednja prema: posamične obese, vzmetne noge, dvojna prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.750
Dolžina x širina x višina (mm): 4.805 x 1.840 x 1.480
Prtljažnik (l): 522–1.664
Masa praznega vozila (kg): 1.566/1.573*/1.635**
Največja hitrost: 225/219*/212**
Pospešek (0-100km/h): 9,2/9,2*/9,7**
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,8/5,1*/5,4**
Izpust CO2(g/km): 126/134*/142**
Opombe:

*samodejni menjalnik **samodejni menjalnik in štirikolesni pogon

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri