Opel Insignia GSi je najhitrejša

Na Nordschleifu, seveda. Nova Insignia GSi je namreč tam krepko presegla rekord predhodnice, v resnici športnejše Insignie OPC.

Opel Insignia GSi je najhitrejša (foto: Opel) Opel
19. 4. 2018

To seveda ni presenetljivo. Insignia GSi se od sester morda ne razlikuje po motorizaciji in od ostanka modelske vrste ne odstopa toliko, kot je včasih Insignia OPC, je pa že v osnovi krepko lažja – za kar 160 kilogramov. OPC je imela 325-'konjski' 2,8-litrski s turbino podprti V6 (korenine je imel v GM-ovih avstralskih modelih), nova ima iz že preostalih Insignij znan dvolitrski štirivaljnik s 191 kilovati oziroma 260 'konji'. Motor je enak kot v drugih najbolj zmogljivih izvedenkah Insignie, enako pa lahko zapišemo za osemstopenjski samodejni menjalnik in štirikolesni pogon. A to, če se spomnite novice o snežnih užitkih s štirikolesno gnano Insignio, ni nič slabega – prej nasprotno.

Uravnotežen in popoln paket

Ko dodamo še športnejše nastavitve tako motorne kot menjalniške elektronike v načinu Sport, malce drugačen (in spet v načinu Sport prijetno glasnejši izpuh), pa 10 milimetrov nižje podvozje FlexRide s (spet) športnejšimi nastavitvami v športnem načinu, pa Brembove štiribatne zavorne čeljusti, 20-palčna platišča z bolj športnimi gumami ter štirikolesni pogon z vektoriranjem navora, postane tudi izza volana jasno, zakaj je nova Insignia GSi hitrejša od stare OPC. Paket je enostavno bolj uravnotežen in popoln, še posebej, ko dodamo dejstvo, da je mogoče stabilnostni sistem ESP popolnoma izklopiti.

Tudi karavan

Malo drugačna je notranjost, izstopajo bolj športni sedeži (ki pa so lahko tudi izjemno udobni), navzven pa boste Insignio GSi poleg po 20-palčnih platiščih prepoznali tudi po bolj izstopajoči obliki sprednjega odbijača ter po decentnem spojlerčku na zadku. Insignia je kot GSi na voljo tako v limuzinski kot v karavanski različici, cene pa se začnejo pri ugodnih 34 tisočakih.

P. S.:

Insignia GSI obstaja tudi kot dizel, s 50 'konji manj', s 100 kilogramov večjo maso, pol sekunde slabšim pospeškom in dizelskim ropotanjem vred. In dva tisočaka je dražja od bencinarja. Prezrite jo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri