Renault Clio Grandtour

Vsaj pri nas je novi Clio še vedno družinski avto za marsikatero družino. In tiste družine, ki si kaj več kot avtomobil tega razreda ne morejo privoščiti, se morajo pač spopadati s pomanjkanjem prostora (v prtljažniku).

3. 1. 2008

Za takšne družine so pri Renaultu poskrbeli z novo različico Clia, imenovano Clio Grandtour. Seveda je jasno: Clio Grandtour je tako kot klasični tri- ali petvratni Clio nastal na platformi B, ki jo uporabljata Renault in Nissan, vse tja do stebrička B pa je pravzaprav enak kombilimuzinskemu Cliu.

Razlika je seveda zadaj ? Clia so podaljšali za 216 milimetrov (vse te milimetre so pridobili zaradi daljšega zadnjega previsa), zato je temu primerno narasla tudi prostornina prtljažnika: v osnovi ga je za 439 litrov, kar je krepkih 150 litrov več kot pri kombilimuzinski različici. V dnu prtljažnika se skriva dodaten predal, velik za celotno površino prtljažnika. Je dovolj velik, da vanj spravite zadnjo polico, ko zložite sedeže, in dovolj globok, da vanj recimo skrijete torbo s prenosnim računalnikom.

Počutje potnikov (in voznika) bo seveda zaradi enake notranjosti enako kot v kombilimuzinskem Cliu, enaka pa je tudi tehnika, od podvozja do motorjev, ki jih je pet, od teh sta dva bencinska. Gre za že znana 1, 2-litrska štirivaljnika, enkrat brez turbopuhala enkrat z njim ter s 75 ali 100 ‘konji’. Dizli so trije, vsi 1, 5-litrski in s 70, 85 ali 105 ‘konji’. In cene? Od dobrih 12 tisočakov naprej, a je oprema precej bogata in vključuje že ročno nastavljivo klimatizacijo . .

Dušan Lukič, foto: tovarna

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri