Predstavljamo: Renault Talisman: Slovo Lagune, prihaja Talisman

Pri Renaultu zagotavljajo, da je Talisman izdelan po smernicah, ki ugajajo kupcem avtomobilov segmenta D. Cilj je bil ustvariti prepoznavno limuzino s privlačno in prostorno notranjostjo, začinjeno s kopico tehnoloških inovacij, ki bodo pripomogle k varnejši in udobnejši vožnji.

28. 9. 2015

Ni zamenjava le za Laguno

Talisman ne nadomešča zgolj Lagune, ampak tudi večjega Latituda. Kako uspešno bo kos zahtevni nalogi, bo pokazal čas. A vsaj na pogled 4,85 metra dolgemu, 1,87 metra širokemu in 1,46 metra visokemu avtomobilu ni česa očitati. Oblikovno je dovolj skladen ne glede na to, iz katerega zornega kota ga gledamo. Izstopa prednji del z zanimivo oblikovanimi dnevnimi LED-lučmi, ki se zajedajo globoko v odbijač avtomobila. Vsaj v začetku so mu pri Renaultu ob klasični beli namenili deset kovinskih barv karoserije, ki so prevlečene s posebnim lakom, ki naj bi ga odlikovala dolgotrajna odpornost in nadpovprečen lesk. Ob njih bodo kupci lahko izbirali aluminijasta platišča velikosti od 16 do 19 palcev.

Velik in prostoren

Talisman je klasična triprostorska limuzina, kar pomeni, da je spredaj prostor za motor, na sredini za potniško kabino, zadaj pa za prtljažnik. S svojo velikostjo (in 2,81 metra dolgo medosno razdaljo) se Talisman pridružuje največjim v razredu (Mondeu, Passatu). Prtljažna prostornina presega 600 litrov, nič drugače ni v potniški kabini. Potnikom je na voljo velika in zračna prostornost, odeta v različne barve mehkih in trdih materialov. Do več prostora so oblikovalci prišli tudi zaradi novih prednjih sedežev, ki sta oblikovana po vzoru letalskih sedežev poslovnega razreda. Izdelana sta z novo tehnologijo cover carving – poltogo školjko, ki je trpežna, lahka in vgrajena v naslon sedeža. Hkrati prinaša kilogramski prihranek pri teži in kar tri centimetre več prostora na zadnji klopi. Glede na paket opreme bo kupcem na voljo tudi prezračevanje oziroma hlajenje sedežev.

Za vse okuse

Kupcem bo v Talismanu na voljo pet serijskih izbir opreme (Life, Zen, Business, Intens in Initiale Paris), ki jih bo mogoče izdatno kombinirati z različnimi paketi dodatne opreme. V osnovnih opremah bo kupcem na voljo večpredstavnostna naprava z 11-centimetrskim zaslonom, srednjim in najboljšim opremam pa je namenjena povezljiva večpredstavnostna tablična naprava R-Link 2 (ki med drugimi vključuje bluetooth, spletne aplikacije, brezžično predvajanje glasbe, prikazovanje SMS-sporočil in branje spletne pošte) z vodoravnim 18-centimetrskim ali pokončnim 22-centimetrskim zaslonom. Ta je občutljiv na dotik, upravljati pa ga je mogoče tudi prek stikal in velikega vrtljivega gumba, nameščenega med prednjima sedežema.

Oprema Initiale Paris ob ugodju in udobju prinaša tudi celovito ponudbo storitev in skrbi za kupce, vključno s posebnim klicnim centrom in posebnim prostorom v salonu.

Talisman bo varen

Renault bo v Talismanu ponujal številne napredne pripomočke za varnejšo vožnjo. Tako ne bodo manjkali prilagodljiv tempomat ter sistemi za pomoči pri zaviranju v sili, opozarjanje nenamernega zapuščanja voznega pasu, opozarjanje na prekoračitev hitrosti s prepoznavo prometnih znakov in opozarjanje na vozila v mrtvem kotu. Vozniku bodo na voljo tudi kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, samodejno pretikanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi, projicirni zaslon, samodejna parkirna zavora in prostoročno odpiranje prtljažnika.

Enostaven, varčen in zmogljiv

Večina elementov je že znanih iz Espacea. Tudi Talisman bo opremljen s tehnologijo multi-sense, ki poskrbi za delovanje sistema 4Control, krmiljenje blažilnikov, volana, motorja in samodejnega menjalnika EDC. Izpostavljajo sistem 4Control oziroma štirikolesni volan, ki z rahlim obračanjem zadnjih koles izdatno poskrbi za večjo okretnost v mestu in boljšo lego pri hitrejši vožnji ter elektronsko krmiljenje blažilnikov, saj je to edini primer v razredu.

V Talismanu bodo na začetku na voljo dva bencinska in trije dizelski motorji. Bencinci z oznako Energy TCe 150 in TCe 200, dizelski pa Energy dCi 110, dCi 160 in dCi 130. Večina je že znanih iz Espacea, a so zaradi lažje karoserije in boljšega aerodinamičnega količnika (Cx = 0,27) poskočnejše in varčnejši in čistejši. Poleg ročnega menjalnika bo na voljo tudi samodejni EDC z dvojno sklopko.

Tudi karavan

Talisman bo najprej na voljo kot štirivratna limuzina, pozneje pa bo na voljo tudi v karavanski različici Grandtour. Obe bosta širši javnosti prvič na ogled na jesenskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. V salone naj bi ponekod v Evropi pripeljali tik pred koncem leta, v Slovenijo pa predvidoma v začetku prihodnjega leta.

Zakaj Talisman?

Pri Renaultu izbirajo imena, ki naj bi simbolično odražala obliko in značaj avtomobila, in to na vseh trgih, kjer se prodaja. Talisman naj bi bilo karizmatično ime, ki pričara občutek zaščitništva in moči.

Besedilo Sebastjan Plevnjak, foto Sebastjan Plevnjak, Renault

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri