Arona je pravi Seat: všečen, mladosten, razigran - Vozili smo - Avto Magazin

Arona je pravi Seat: všečen, mladosten, razigran

Nov Seatov izdelek je popoln odraz znamke – všečen, mladosten in razigran – ter predstavnik trenutno najbolj trendnega avtomobilskega razreda.

3. 8. 2017

Več kot očitno je, da je znamka v odločnem vzponu. Nekateri pripisujejo zasluge trgu, ki si je opomogel, in se zato avtomobili bolje prodajajo, a vedno bolj se zdi, da je zaslužno tudi novo vodstvo. S tem dejstvom se že ponavljamo, toda ekipa, zbrana okoli Luce de Mea, je prinesla svežino, nove ideje in voljo do dela.


Nova zvezda v Seatovem programu

Tako ne preseneča, da so takšni tudi izdelki. Začenši s predstavnico srednje velikih križancev, Ateco, in seveda z majhno, privlačno in ljudsko Ibizo. Zdaj so kupcem, ki so v povprečju deset let mlajši kot pri preostalih znamkah, ponudili novo zvezdo, Seat Arono, novega predstavnika v razredu manjših križancev. Ta je letos dobil veliko novih članov in vsi po vrsti v razred prinašajo zanimivo svežino. Pri Seatu napovedujejo, da bo kmalu postal četrti najbolj priljubljen avtomobilski razred, kar v številkah pomeni skoraj dva milijona prodanih avtomobilov na leto. To pa je seveda številka, ki si jo želijo razdeliti prav vse avtomobilske znamke, vključno s Seatom. In da je znamka nekaj posebnega, priča tudi prva predstavitev avtomobila – privezanega na 20-metrske jeklenice so ga eno uro s helikopterjem na višini 300 metrov vozili vzdolž barcelonske obale, nato pa ga zvečer predstavili še širši javnosti tudi skozi oči novinarjev z vsega sveta.

Drugi Seat na platformi MQB A0

O obliki je seveda brezpredmetno razglabljati, saj imajo vsake oči svoj pogled na svet, a vseeno – Arona je privlačna različice Ibize, ki je po intenzivnem treningu v fitnesu svoje telo izklesala do popolnosti. Zajeten sprednji del, seksi bočna linija in mogočen zadek. Arona je po Ibizi drugi Seatov model, ki je bil narejen na novi prilagodljivi platformi MQB A0, s tem pa so seveda karoserijske mere brez težav prilagojene željam oblikovalcem in predvsem potrebam kupcev. Arona v dolžino meri 4,138 metra in je za slabih osem centimetrov daljša od Ibize. In ker se vendarle vozi v razredu križancev, je, logično, za skoraj deset centimetrov tudi višja. Posledično ponuja za dobrih pet centimetrov višji položaj sedenja, s čimer zagotavlja višji položaj sedenja in boljšo preglednost nad dogajanjem okoli vozila. Da bo malček res uporaben, priča podatek o prtljažniku – na voljo bo kar 400 litrov uporabne prostornine, dodatno pa je za 15 milimetrov dvignjeno podvozje, kar pomeni, da se Arona ne bo ustrašila makadamske oziroma neutrjene poti.

Povezljivost za mlade

Ker je Seat znamka, ki privlači mlade, ti pa ne morejo več brez svojega pametnega telefona, bo Arona ponujala najvišjo stopnjo povezljivosti s sistemi Android Auto in Apple CarPlay pa tudi z MirrorLink za druge znamke pametnih telefonov. Hkrati bodo nadaljevali zgodbo z BeatsAudio, ki bo ljubiteljem glasbe ponujal avdio paket s šestimi zvočniki, 'globokotoncem' v prtljažniku in 300-vatnim ojačevalcem. Hkrati si pri Seatu želijo, da bi bil avto tudi varen, zato bo lahko opremljen tudi s številnimi varnostno-asistenčnimi sistemi, med drugim z zaviranjem v sili, nadzorom avtomobilov v mrtvem kotu in nadzorom prometa za vozilom pri vzvratnem speljevanju s parkirnega mesta.

Kupci bodo lahko izbirali že znane pakete opreme (Reference, Style, FR in Xcellence), pri čemer dobro opremljena Arona ponuja zares privlačno in všečno notranjost. Kupci bodo lahko trendno-individualno voljo izrazili tudi v obliki zunanjosti – ta je izdatno prilagodljiva, saj z možnostjo drugačne strehe ponuja kar 68 različnih barvnih kombinacij.

Znana motorna paleta

Motorna paleta je sicer že znana, a ker so vsi motorji opremljeni s sistemom za neposredni vbrizg goriva, turbo puhalom in sistemom start-stop, je jasno, da so tehnološko dovolj napredni, da bodo zadovoljili še tako zahtevnega kupca. Podobno kot v Ibizi bodo na voljo tri bencinske (od 75 do 150 'konj') in dve dizelski (95 in 115 'konj') motorni različici. V osnovi bo na voljo petstopenjski ročni menjalnik, odvisno od motorja oziroma moči pa ga bo mogoče nadomestiti s šest- ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom DSG. Sredi prihodnjega leta bo Arona na voljo tudi z litrskim motorjem s pogonom na zemeljski plin (90 'konj').

Seat Arona bo na evropske ceste predvidoma zapeljala sredi jeseni, natančneje jo v Sloveniji pričakujemo novembra, ko bodo seveda znane tudi natančne cene.

Sebastjan Plevnjak
foto: Sebastjan Plevnjak, Seat

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri