Vozili smo: Volkswagen T-Roc je pravi šminker

Končno je tudi Volkswagen predstavil avto, ki ga bodo kupci lahko personalizirali po svoje. S tovarniško dodatno opremo, se razume.

25. 11. 2017

Saj ne, da svet ne bi videl že na stotine, kaj stotine, na milijone različno personaliziranih Golfov, Polov in številnih drugih Volkswagnovih modelov, a tako raznolike tovarniške ponudbe Volkswagen še ni ponudil.

T-Roc si bodo kupci lahko omislili v 11 različnih barvah. Te bodo lahko kombinirali s štirimi različnimi barvami strehe, hkrati bodo lahko izbirali še med 13 različnimi platišči, pri tem pa zadnje obarvali v štiri različne barve. In če mislite, da je barvnega kombiniranja konec, se motite. Delo vas bo čakalo tudi v notranjosti, kjer bo na voljo pet različnih barvnih vložkov na armaturni plošči, vratih in sredinski konzoli, vse to pa bo mogoče kombinirati z različnimi prevlekami sedežev.

Ko se bo kupec dokončno odločil o barvnih kombinacijah, ga bo pričakal zanimiv in predvsem všečen predstavnik najbolj prodajanega avtomobilskega razreda. Manjši križanci se prodajajo kot vroče žemljice in Volkswagen s T-Rocom ni predstavil le enega izmed konkurentov, ampak kar kandidata za vrh. Seveda, vsake oči vidijo po svoje, a oblikovno tako dinamičnega avtomobila Volkwagen morda res še ni predstavil.

Avto se ponaša z novim oblikovnim jezikom, ki ga Nemci izražajo z ostrejšimi oblikovnimi linijami, kupejevsko streho ter širokim in mogočnim sprednjim delom. Hkrati z imenom nakazujejo, da je vseeno član njihove družine športnih terencev. S prvo črko T se postavlja ob bok večjemu Tiguanu in Touaregu, Roc pa v prenesenem pomenu angleške besede rock namiguje, da se ne boji niti vožnje po neutrjenih podlagah. Po njem se bodo ne nazadnje zgledovali tudi prihajajoči modeli, kot bodo prenovljeni Touareg, manjši T-Cross in električni I. D. Crozz.

Kar zadeva platformo, skrivnosti ni. Bolj ko ne je jasno, da bodo vsi prihajajoči koncernski modeli nastajali na enakih platformah (MQB), s čimer so zagotovljene skoraj identične vozne lastnosti, sploh ker si bodo podobni, če ne povsem enaki tudi motorji, menjalniki in prav tako pogoni.

T-Roc bo na voljo s po tremi bencinskimi in tremi dizelskimi motorji. Takoj bodo na voljo trije, ostali trije bodo dosegljivi polagoma.

Na prvih testnih vožnjah smo lahko preizkusili močnejši bencinski motor in edinega dizla. Glede na sloves in predvsem odnos kupcev ter ne nazadnje različnih vladnih ustanov je več kot očitno, da se ljubezen z dizelskih motorjev ponovno seli na bencinske. Saj ne, da bi dizelskemu lahko kaj očitali, gre za preizkušeni dvolitrski TDI s 150 ‘konji’. Z njim je T-Roc zagotovo gospodarno vozilo, a ker bo na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, njegova cena (od 26.223 evrov) ne bo najbolj prijazna. Veliko bolj dostopen bo T-Roc z bencinskim litrskim trivaljnikom s 115 ‘konji’. Čeprav se zdi malo, avto z njim ne bo preveč podhranjen, v Sloveniji pa bo na voljo že za dobrih 18.000 evrov. Drugi, močnejši motor, ki smo ga prav tako preizkusili, pa je bil dvolitrski TSI s 190 ‘konji’. Moči je več kot dovolj, sodelovanje štirikolesnega pogona s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko pa je enako kot pri drugih koncernskih modelih, torej na zavidljivi ravni. Hkrati vse komponente poskrbijo za udobno vožnjo, ki je lahko na željo voznika precej dinamična. V primerjavi z dizelskim je bencinski motor precej bolj odziven, a seveda tudi bolj žejen. Pa vendar, če lahko verjamemo tovarniškim podatkom, je razlika v porabi goriva za 100 prevoženih kilometrov manjša od dveh litrov, kar ne nazadnje ne bi smelo pomeniti preveliko težavo.

Tako kot manjšega Pola si bo tudi T-Rocka mogoče omisliti s povsem digitalno armaturno ploščo (Active Info Display), ki na 11,7-palčnem zaslonu prikaže vse pomembne podatke za voznika, vključno z navigacijsko mapo. Vzporedno s prihodom digitalne dobe pri Volkswagnu skrbno negujejo tudi mobilno in spletno povezljivost (Volkswagen Car-Net), posledično so vozniku in potnikom na voljo MirrorLink, Apple Car Play in Android Auto. Dodatno bo Volkswagen ponudil paket Security&Service, v katerem bodo mogoči povezava s klicnim centrom, samodejni klic v sili oziroma primeru nesreče pa tudi različne informacije o bencinskih črpalkah, parkirnih prostih, vremenu ... Ljubiteljem glasbe bo na voljo tudi vrhunski avdiosistem Beats.

Seveda bo T-Roc ponudil precejšen nabor varnostno-asistenčnih sistemov. Samodejno zaviranje v sili (s prepoznavanjem vozil in pešcev) ter sistem za vožnjo znotraj voznega pasu bosta serijska, dodatno bodo na voljo skoraj vsi že znani Volkswagnovi varnostno-asistenčni sistemi.

T-Roc bo v Slovenijo pripeljal proti koncu novembra, zanj pa bo, kot že rečeno, potrebnih vsaj 18.646 evrov.

Sebastjan Plevnjak
foto: Sebastjan Plevnjak, VW

Prvi vtis
  • Videz

    Ne moremo oporekati – oblikovno zelo všečen Volkswagen.

  • Motorji

    Koncernska izbira, ki ponuja tudi štirikolesni pogon in samodejni menjalnik.

  • Notranjost in oprema

    Končno se lahko z barvnimi vložki razbije Volkswagnovo monotonijo.

  • Cena

    Poceni ni, a že vrabec na veji čivka, da je Volkswagen v Sloveniji zelo cenjen avtomobil.

Prva ocena

Bolj ko ne nas v prihodnosti čakajo avtomobili, ki bodo grajeni na enakih (koncernskih) platformah, zaradi česar bo tudi vožnja bolj ko ne enaka. Razlikovali pa se bodo oblikovno, in če je T-Roc začetek, je dober.

Podatki

Model: 2.0 TDI 150 4M

Motor (zasnova): turbodizelski, 4-valjni, 16V
Gibna prostornina (cm3): 1.968
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 110/150 pri 3.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 340 pri 1.750
Menjalnik, pogon: DS7, vsa štiri kolesa
Prednja prema: Posamične obese, vzmetne noge, prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: poltoga prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.590
Dolžina x širina x višina (mm): 4.234 x 1.819 x 1.573
Prtljažnik (l): 445-1.290
Masa praznega vozila (kg): 1.530
Največja hitrost: 200
Pospešek (0-100km/h): 8,4
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 5,1
Izpust CO2(g/km): 133

Model: 2.0 TSI 190 4M

Motor (zasnova): turbobencinski, 4-valjni, 16V
Gibna prostornina (cm3): 1.984
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 140/190 pri 4.180
Največji navor (Nm pri 1/min.): 320 pri 1.500
Menjalnik, pogon: DS7, vsa štiri kolesa
Prednja prema: Posamične obese, vzmetne noge, prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: poltoga prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.590
Dolžina x širina x višina (mm): 4.234 x 1.819 x 1.573
Prtljažnik (l): 445-1.290
Masa praznega vozila (kg): 1.495
Največja hitrost: 216
Pospešek (0-100km/h): 7,2
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,8
Izpust CO2(g/km): 152

Model: 1.0 TSI 115

Motor (zasnova): turbobencinski, 3-valjni, 12V
Gibna prostornina (cm3): 999
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 85/15 pri 5.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 200 pri 2.000
Menjalnik, pogon: R6, spredaj
Prednja prema: Posamične obese, vzmetne noge, prečna vodila, stabilizator
Zadnja prema: poltoga prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.590
Dolžina x širina x višina (mm): 4.234 x 1.819 x 1.573
Prtljažnik (l): 445-1.290
Masa praznega vozila (kg): 1.270
Največja hitrost: 187
Pospešek (0-100km/h): 10,1
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 5,1
Izpust CO2(g/km): 116

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri