Vozili smo: Audi A7 Sportback

13. 9. 2014
Deli

Audi je pred kratkim predstavil prenovljeni A7 Sportback. Petvratni kupe prihaja z novimi motorji, drugačnimi samodejnimi menjalniki, spremenjeno masko z lučmi LED ter novim zabavnim infosistemom.

A7 so v Audiju zasnovali tako, da so združili športnost in čutnost kupeja z udobjem limuzine in uporabnostjo Avanta. Pravzaprav se je še najmanj spremenil zunanji videz. Spremenjena maska (z drugačno obliko okvirja) in kombinacija luči (prednjih žarometov in zadnjih) s tehniko LED takoj nakažeta na nov pristop. A največ novega je pod motornim pokrovom. Zdaj izbiro dopolnjujejo motorji: dva nova TFSI-ja ter trije novi TDI-ji, vsi ustrezajo normam EU6. Osnovna različica ima dvolitrski štirivaljnik TFSI in zmore 252 'konj', osnovni V6 TDI pa 216 'konj'. Zadnji je v različici s prednjim pogonom (in oznako Ultra) zdaj na voljo z novim dvosklopčnim S-tronicom, ki je nadomestil ne preveč uspešni multitronic (neskončnostopenjski menjalnik). Večina motorne opreme je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. V Audiju A7 Sportback 3.0 TDI Competition je vgrajen motor 3.0 TDI biturbo clean diesel. Prilagoditve puhala in odmičnih gredi njegovo moč v primerjavi z izhodiščnim modelom povečajo še za dodatnih 7, na 326 'konj'. Pri pospeševanju s polno močjo pa je za kratek čas s

funkcijo boost na voljo še dodatnih 20 'konj'. Največji navor je 650 njutonmetrov in je na voljo v območju od 1.400 do 2.800 vrtljajev na minuto.

Dinamični podporni vozni sistem Audi drive select je zdaj serijski, elektrodinamični volanski sistem je mogoče dopolniti z dinamičnim volanom, kot dodatna oprema pa je na voljo tudi prilagodljivo zračno vzmetenje z več programi.

Serijski je v Audiju A7 tudi zabavni infosistem MMI, kot dodatek je zdaj na voljo tudi projicirni sistem v voznikovo vidno polje ('head-up display'). Mogoče pa je dobiti še navigacijski sistem s podpornim grafičnim procesorjem znamke Nvidia in visokoločljivostnim osempalčnim zaslonom.

A7 bo v marsičem najavil le nekaj mesecev pozneje predstavljenega prenovljenega A6. Za Slovenijo cene še niso znane, saj je njegov prihod na trg predviden za november. Osnovni A7 2,0 TFSI bo v Nemčiji stal 51.300 evrov, 3,0 TDI Ultra 54.800 evrov, 3,0 TDI Quattro 57.550 evrov ter 3,0 TDI Competition 72.000 evrov.

V vožnji prepričata tako najvarčnejši dizel z modelsko oznako Ultra kot tudi najmočnejši TDI Competition. Prenova je v marsičem še izboljšala vozni vtis, že po nekaj kilometrih pa smo se lahko prepričali, da je tudi s šestvaljnikom mogoče zares varčevati z gorivom.

Prenovljeni sta tudi različici S7 Sportback in RS7 Sportback, obe s štirilitrskim bencinskim motorjem V8 biturbo (450 ali 560 'konj'), pri obeh so dodali tudi tehnologijo COD – cylinder on demand, torej lahko delujeta le s polovičnim številom valjev, če vsa moč ni potrebna. Cena za S7 bo v Nemčiji 82.300 evrov, RS7 pa bo stal kar 113.300 evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"