Vozili smo: Lancia Flavia Cabriolet

Lancia je z imenom Flavia poskušala obuditi stare dobre čase.

2. 11. 2012

Za povratek na evropsko avtomobilsko sceno pa je v hudi konkurenci, kakršna vlada na evropskih trgih, potrebno še nekaj več kot le z izročilom začinjeno ime. Sedanja povezava Fiata in Chryslerja je Lancii omogočila kar tri novosti, ki jih drugače zagotovo ne bi mogli ponuditi: iz Chryslerja 300C predelano Lancio Themo, iz Chryslerjevega v Lancio preimenovanega Voyagerja in iz modela 200 Convertible nastale Flavie Cabriolet. Ljubitelji ameriškega načina vožnje tako zagotovo pridejo na svoj račun.

Razkošno in bogato opremljena sicer tudi po videzu simpatična ponuja kar zanimivo pojavo velikega kabrioleta (za dokaj solidno ceno). Ampak to je le del zgodbe. Drugi del je neprijetno ovijanje karoserije pri kakršnikoli bolj nagubani cestni površini, kar je bilo mogoče nazorno doživeti tudi na torinskih cestah, prepletenih s tramvajskimi tračnicami.

Flavia ima svoj čar predvsem med vožnji z zloženo platneno streho, z vetrom v laseh, ob zložnem in uživaškem tempu na zavitih obmorskih ali gorskih cestah. Če ne pričakujemo grobih pospeškov ali vznesenih pogledov mladenk in mladcev kakšnega sredozemskega mesta zaradi presunljive karoserije in prepričljivosti znamke, potem je tudi dober nakup. A ker so pri Fiatu ugotovili, da je takšnih kupcev po Evropi tako in tako malo, so se odločili Flavio ponujati le na petih ali šestih največjih evropskih trgih. Seveda slovenskega ni med njimi, na najbližjem, kjer jo dobite, italijanskem, v 'all inclusive' paketu stane slabih 38.000 evrov.

Prvi vtis
  • Videz

    Flavia ne more skriti svojih ameriških korenin, seveda s korektnim videzom kabrioleta.

  • Motorji

    Za kabriolet zelo tih in ne preveč zmogljiv štirivaljnik.

  • Notranjost in oprema

    Bogata oprema in solidno usnje na sedežih.

  • Cena

    Za slovenski trg najbrž ni primerna, zato je ni v Lancijinem prodajnem programu.

Prva ocena

Velik štiri- ali celo petsedežni kabriolet je novost v Lancijini ponudbi, a ne prepriča.

Podatki

Model: Lancia Flavia Cabriolet

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, bencinski
Gibna prostornina (cm3): 2.360
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 125/170 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 220pri 4.500
Menjalnik, pogon: S6; spredaj
Prednja prema: posamični obesi, vzmetni nogi, trikotni vodili, stabilizator
Zadnja prema: večvodilna prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.765
Dolžina x širina x višina (mm): 4.947 x 1.843 x 1.479
Prtljažnik (l): 198/377
Masa praznega vozila (kg): 1.856
Največja hitrost: 195
Pospešek (0-100km/h): 10,8
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 9,4
Izpust CO2(g/km): 221

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri