Audi Q3: Ali smo dočakali najbolj vsestranski športni terenec?

Drugi najmanjši član Audijevih križancev in povsem svež Q3 navzven morda deluje majhen, a hkrati enostavno navdušuje s prostorom v notranjosti, kar dokazujejo tudi metri, centimetri, litri in zvrhan koš dodatne opreme za popolno udobje.

Audi Q3: Ali smo dočakali najbolj vsestranski športni terenec? (foto: Audi) Audi
7. 2. 2019

Športni terenci imajo danes dve vlogi. Na eni strani predstavljajo statusni simbol, na drugi pa poskušajo nadomestiti zelo uporabne, a estetsko precej manj dovršene enoprostorce. Izjemno velik zalogaj, ki mu marsikateri predstavnik tega razreda, tudi tisti nekoliko večji, kaj šele manjši, ni kos. Je torej mogoče, da lahko Audi Q3 navduši tako tiste posameznike, ki iščejo slog in udobje, kot tudi družine, ki iščejo prostornost in udobje?

Odgovor je da, lahko! Novi Audi Q3 namreč oblikovno sledi vsem svojim večjim bratom, tudi modelom Q5, Q7 in revolucionarnemu električnemu modelu e-tron. Zaznamujejo ga namreč osemkotna sprednja maska hladilnika, LED-žarometi tako na sprednjem kakor zadnjem delu vozila, pika na i pa so široki boki avtomobila, ki le še poudarijo njegov karakter. Mimogrede, pod boki se bodo lahko skrivala lita platišča premera vse do 20 palcev. Športnost in eleganca tako že navzven hodita z roko v roki.

Litrom v kabini kar ni konca

Na začetku smo zapisali, da je novi Audi Q3 majhen po številki, a velikan po dimenzijah. To je seveda res. Čeprav gre za skorajda najmanjšega člana Audijevih križancev, bo s svojo prostorno notranjostjo navdušil še tako zahtevne kupce. Po zaslugi dolge medosne razdalje bo avtomobil namreč ponujal dovolj prostora tudi potnikom na zadnji klopi: tako v višino kakor v širino in ne nazadnje tudi v dolžino. In kar je še bolje, notranjost je po zgledu klasičnih enoprostorcev, katerih glavna prednost je bila to, izredno prilagodljiva. Zadnji sedeži so namreč vzdolžni pomični, nastavljiv hrbtni naslon je mogoče podreti v treh delih, tudi ko so zadnji sedeži v uporabi, pa lahko prtljažnik pogoltne kar 675 litrov prtljage. Še več, če zadnjih sedežev ne potrebujemo, lahko vanj spravimo vse do 1.525 litrov prtljage.

Če niste matematični tip človeka in vam številke ne povedo prav veliko, vam damo naslednji podatek: prostora je s pokončnimi sedeži v najboljšem primeru več kakor v največjem Audijevem karavanu, njegovih konkurentih in konkurentih Q3. Možnosti, kaj dati vanj, je torej neomejeno, vanj bo šlo praktično vse, kar potrebujete tudi ob prevozu na smučanje ali letni oddih. Strešni kovček bo tako, če seveda ne boste pretiravali, le še zgodovina.

Še vedno niste prepričani? Potem naj omenimo še zgolj najpomembnejše elemente, ki se navezujejo na udobje. Znamka Bang&Olufsen ne potrebuje prav posebne predstavitve in prav njihov sistem iz družine Premium bo poskrbel, da bodo vaša ušesa uživala v brezhibni akustiki. Ta sistem bo povezan z več kot 10 palcev velikim zaslonom informativno-razvedrilnega sistema, s katerim pa se bodo največ ukvarjali predvsem potniki v vozilu. Vse potrebne informacije bo namreč vozniku posredoval njegov digitalni zaslon, ki je zamenjal analogne prikazovalnike.

Lahko bi rekli, da Audi Q3 ponuja vse, kar ponujajo njegovi, vsaj po imenu večji bratje. In če k temu dodamo še njegove notranje dimenzije, hitro ugotovimo, da jim pravzaprav resnično lahko konkurira, lastnika pa tako preseneti prav na vsakem koraku.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri