Kako je novi Clio navdušil prve slovenske voznike?

Bralce smo povabili, da kot prvi v Sloveniji s pomočjo nagradne igre in kančka sreče preizkusijo novi Renault Clio.

Kako je novi Clio navdušil prve slovenske voznike? (foto: Saša Prelesnik) Saša Prelesnik
18. 9. 2019

Renault Clio je zelo slovenski avto.Ne samo da je v vrhu prodaje in desetletja najbolj priljubljen slovenski avto, ampak ga tudi izdelujejo v Tovarni Revoz v Novem Mestu. Kako dober je so lahko sami preizkusili naši bralci na prvi ekskluzivni testni vožnji, ki nas je iz Ljubljane vodila v Novo mesto in nazaj, potem pa so ga dodobra preizkusili še sami čez vikend.

Konec prejšnjega tedna smo namreč pri Avto magazinu v sodelovanju z Renaultom izvedli še zadnji del nagradne igre, v kateri smo vas, bralce pozvali k temu, da nam napišete svoje izkušnje z vozilom Renault Clio. Izmed več kot dvesto prijav smo izbrali dva, ki sta dobila ekskluzivno priložnost, da kot prva Slovenca zapeljeta novi Clio. Prijetno a vseeno nekoliko zahtevno nalogo sta sprejela Nada Grum iz osrednje Slovenije in Vladimir Ganziti s štajerskega konca, ki sta se ogleda tovarne v Revozu in vikend vožnje zelo razveselila.

Zbrali smo se pred Renaultovim salonom Malgaj na Viču, kjer sta nas pričakala povsem nova avtomobila, ki sta v salon na Viču prispela le nekaj ur pred tem neposredno iz novomeške tovarne Revoz. Pravzaprav sta ju Nada in Vladimir skupaj v družbi sorodnikov, ki so se pridružili testni vožnji odpeljala naravnost nazaj od koder sta prišla. Tovarna Revoz je bil namreč naš prvi cilj, ko smo se v petek po slavnostnem prevzemu obeh Cliov odpravili na Dolenjsko. Še pred tem jim je prijazni prodajni svetovalec Rok razkazal vse kar je bilo potrebno, da so lahko kar čim bolje izkoristili vse kar novi Clio ponuja in da so se spoznali z vsemi gumbi in asistenčnimi sistemi. Z njegovo notranjostjo, z velikim zaslonom na dotik, ki ponuja logično in enostavno upravljanje z vsemi funkcijami so se hitro spoprijateljili. Povezljivost s pametnim telefonom Honor (android auto) je demonstriral naš urednik Dušan Lukič in vse kar je bilo v telefonu se je izpisalo na velikem zaslonu. Kljub temu, da smo pot dobro poznali smo se poigravali z različnimi nastavitvami in navigacijo ter se tudi s pomočjo te sodobne tehnike izognili gneči na avtocesti. Po manj kot uri vožnje smo nova lepotca parkirali pred vhodom v tovarno kjer sta takoj požela val navdušenja vseh mimoidočih.

Renault Clio je nekdaj že nastajal v proizvodnih dvoranah naše edine avtomobilske tovarne, z novo generacijo pa si bo proizvodne trakove delil še z Renault Twingom in pa električnim Smartom. Revoz tako trenutno zaposluje okrog 3.400 delavcev, kar je skoraj največ v šestih desetletjih obstoja tovarne. Ti uspejo vsakih 90 sekund sestaviti nov avtomobil, sestavljanje posameznega vozila, kot recimo tudi novi Clio pa traja okrog 24 ur. Ob tem naj omenimo, da pri Renaultu ne skrbijo le za sestavo avtomobilov, pač pa tudi proizvodnjo karoserijskih delov, kot so vrata, blatniki in druge komponente.

Po ogledu najbolj zanimivega dela tovarne, kjer smo si lahko ogledali, kako novi avtomobili prvič oživijo in zapeljejo iz proizvodnega traku, pa smo se nato znova podali proti Ljubljani, natančneje proti Kristalni palači in restavraciji diVino.

»Že prvi vtis v avto hiši Malgaj je bil izredno dober saj so se vsi prisotni, ki so nas pričakali obnašali izredno sproščeno in veselo, da smo takoj dobili občutek, da smo zaželeni,« je dejal Vladimir Ganziti »Posebna zgodba je prav tako tudi ogled tovarne Revoz v Novem mestu. Moram povedati, da sem pred približno 25 leti že bil na ogledu te tovarne in z veseljem sem pričakoval ogled, da bom lahko primerjal zdajšnji in čas pred 25 leti. Bolj, kot sem opazoval, manj sem si predstavljal kaj sem videl pred omenjenimi davnimi leti. Sam pri sebi sem si dejal: 'ne duha , ne sluha o tehnologiji izpred 25 let'. Sama sodobna tovarna je naravnost navdušujoča in za nas, navadne smrtnike pravzaprav, ker to redko vidimo, nepredstavljiva. Tudi za tovarno moram reči: fascinantno. No in na koncu se moram dotakniti še časa, ki smo ga na koncu dneva preživeli na čudovitem druženju pri večerji. Toda ta zadeva je bila v popolnem skladju s celotnim čudovitim dnevom. Naravnost fantastično.«

A z večerjo se je razburljiv vikend šele pričel saj so se vsak v svojem Cliu razkropili po Sloveniji. Da je bila izkušnje res pristna prevoženi kilometri niso bili omejeni. Nada Grum in njen mož Stanislav sta to priliko dodobra izkoristila, nad avtomobilom pa sta bila navdušena. »Novi Clio dci 115 katerega smo dobili na uporabo čez vikend nas je s svojim videzom in voznimi lastnostmi prijetno presenetil. Avto je dobro vodljiv in se odlično drži ceste, ima dobro pospeševanje in je zelo odziven. Zavorni sistem je dober in učinkovit, ima močne luči, armatura je pregledna ima velik pregleden displej, vsa stikala so lahko dosegljiva. Oprema vozila je zelo bogata, predvsem senzorji za držanje smeri in sistem za prostoročno parkiranje. Ropot v kabini je minimalen zato je vožnja prijetna in udobna.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri