Aktualno Promocijsko sporočilo

Mastercard®: SharePlanica = čista kraljica! Skupno zabeleženih že 150 prevozov in več kot 300 iskalcev prevoza

30. 3. 2023
Deli
Mastercard®: SharePlanica = čista kraljica! Skupno zabeleženih že 150 prevozov in več kot 300 iskalcev prevoza (foto: Mastercard)
Mastercard

Družba Mastercard je v okviru sponzorstva FIS finala svetovnega pokala v smučarskih skokih v sodelovanju s Planico ustvarila car-sharing platformo SharePlanica.si, ki je do sedaj pritegnila številne posameznike in podjetja. Po zadnjih podatkih je na platformi skupno objavljenih že 150 prevozov. 304 iskalci prevoza so napolnili 110 avtomobilov, ki bodo na ta način prispevali k zmanjšanju emisij ogljikovega dioksida (CO2). Nekaj prostih mest tako še ostaja. 

Projektu SharePlanica so se pridružila tudi številna ugledna slovenska podjetja: NLB, Zavarovalnica Triglav, Big Bang, Pivovarna Laško Union in Športna Loterija Slovenije, ki trajnost svojih odločitev umeščajo v središče vizije poslovanja ter si s tem aktivno prizadevajo k izboljšanju kakovosti življenja posameznikov in okolja, v katerem delujejo.

Do velikih sprememb vodijo tudi majhni koraki

Čeprav se morda zdi, da kot posamezniki ne moremo storiti ničesar, kar bi imelo vpliv na globalen problem, pa številke, za katere je v okviru projekta SharePlanica poskrbel Center za energetsko učinkovitost Instituta Jožef Stefan, dokazujejo nasprotno. Namreč, z enim samim deljenim prevozom iz Ljubljane v Planico in nazaj lahko prihranimo enako količino CO2 izpustov, kot jo generira 1,5 leta prižgana 7 W LED žarnica (ekvivalent 60 W klasični sijalki) ali 1 leto konstantno polnjenje mobilnega telefona. 

»Kot posamezniki in družba vsi stremimo k temu, da bi začeli živeti in aktivno delovati bolj trajnostno v dobrobit svojemu lastnemu okolju in zdravi prihodnosti. Prav to pa je tudi namen družbe Mastercard – z majhnimi koraki prispevati k večjim spremembam. Projektu so se z velikim zanimanjem pridružila tudi nekatera večja slovenska podjetja, kar je zagotovo dokaz, da smo na pravi poti,« pojasnjuje Aleš Petejan, direktor marketinga Mastercard Slovenija.

V projektu SharePlanica.si sicer sodelujejo tudi vplivneži Jernej Damjan, Jurij Tepeš, Miha Deželak, Katka Bogataj, Urška Ahac, Uroš Bitenc, Lucija Odar, Jan Filip Jordan Frangež in pomembna slovenska podjetja: NLB, Zavarovalnica Triglav, Big Bang, Pivovarna Laško Union in Športna Loterija Slovenije, ki idejo o trajnostni mobilnosti pozdravljajo z navdušenjem. 

»V NLB smo trajnost svojih odločitev in dejanj umestili v središče svojega poslovanja. Kot prva banka iz Slovenije smo se zavezali Načelom OZN za odgovorno bančništvo, leta 2022 pa smo se pridružili tudi Zavezništvu za podnebno nevtralno bančništvo Združenih narodov (Net Zero Banking Alliance). Preko financiranja želimo pospešiti prehod naše domače regije, Jugovzhodne Evrope, v nizkoogljično gospodarstvo, pri tem pa želimo voditi z zgledom, zaradi česar smo se z veseljem pridružili projektu SharePlanica,« pojasnjuje Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB Skupini.

Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav, pravi, da so s Planico nerazdružljivo povezani že več kot pol stoletja: »K zaključku svetovnega pokala v smučarskih skokih tudi letos Zavarovalnica Triglav pristopa kot dolgoletni partner Smučarske zveze Slovenije in Zlati partner največjega slovenskega športnega praznika. Že več kot štiri desetletja dogodek soustvarjamo z akcijo Otroci Triglava v Planici, s čimer nagovarjamo nekatere cilje trajnostnega razvoja OZN. Zato se z veseljem pridružujemo tudi konstruktivni pobudi SharePlanica, ki poleg nagovarjanja posameznikov k odgovornemu prevozu spodbuja tudi povezovanje navijačev iz vse Slovenije.« 

Direktor Upravljanja potenciala v Big Bangu, Matjaž Butara, poudarja: »Mastercard je naš zelo pomemben partner, s katerim si delimo tudi vrednote in zato je ta povezava še močnejša. V tem duhu nas navdihujejo številni Mastercard projekti, ki so večji od vseh nas, presegajo meje poslovnega sveta in se aktivno vključujejo v izboljšanje življenja posameznika ter okolja, v katerem živi.«

Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union, o sodelovanju pri projektu pravi: »Trajnostne prakse ne poznajo meja in prav je, da s skupnimi močni podpremo vse dobre iniciative, med njimi je zagotovo tudi projekt SharePlanica. Še majhen nasvet vsem obiskovalcem Planice - ne pozabite s seboj ponesti slovenske zastave in jo dvignite v nebo za naše orle. Tudi ta družbeno-socialni aspekt trajnosti je še kako pomemben za Slovenijo: kdo sem in od kod prihajam.«

»Tovrstni projekti se nam zdijo zelo pomembni, ne samo zato, ker v ospredje postavljajo skrb do okolja, temveč ker s svojimi aktivnostmi ozaveščajo tudi naše uporabnike in partnerje. Ključno pri trajnostnem delovanju je, da naše besede tudi živimo in strategije podjetij prestavimo v realnost, najbolje tako kot pri projektu SharePlanica - s povezovanjem podjetij v skupnem cilju,« dodajajo pri Športni Loteriji Slovenije.

Vse sodelujoče znotraj projekta SharePlanica čaka tudi akreditacija z VIP parkingom, vozniki pa prejmejo tudi bon za hrano in pijačo v vrednost 25 €. 

Planica je vedno povezovala Slovenijo, naj jo tokrat povezuje tudi v aktivni skrbi za okolje. Ohranimo, kar je resnično Neprecenljivo®.