Abarth

Abarth je leta 1949 ustanovil bivši avstrijski dirkač in avtomobilski konstruktor Karl Abarth, ki je nekaj časa preživel tudi v Ljubljani. Po vojni je postal športni direktor pri Cisitalii, ko pa je leta 1949 propadla, je ustanovil lastno podjetje, ki mu je za logo izbral svoje horoskopsko znamenje škorpijona. Njegovi prvi avtombili so bili predelane Cisitalie 204, ki jih je poimenoval Abarth 204 A in z njimi uspešno nastopal na ...

Abarth je leta 1949 ustanovil bivši avstrijski dirkač in avtomobilski konstruktor Karl Abarth, ki je nekaj časa preživel tudi v Ljubljani. Po vojni je postal športni direktor pri Cisitalii, ko pa je leta 1949 propadla, je ustanovil lastno podjetje, ki mu je za logo izbral svoje horoskopsko znamenje škorpijona. Njegovi prvi avtombili so bili predelane Cisitalie 204, ki jih je poimenoval Abarth 204 A in z njimi uspešno nastopal na dirkah. Glavna dejavnost podjetja so kljub temu bili dodatki za avtomobile znamk Fiat, Lancia, Cisitalia in Simca. Aprila 1951 se je podjetje preselilo v Torino, kjer ga je leta 1951 prevzel Fiat, in Abarth je postal njegov športni oddelek. Iz oddelka so prihajale tudi športne različice Fiatov, Lancij in Autobianchijev, kakršna sta bila Autobianchi A112 Abarth in Fiat Ritmo Abarth, pozneje pa so z imenom Abarth imenovali le še različice serijskih avtomobilov. Leta 2007 je končno prišlo do spremembe, saj so Abarth spet ustanovili kot samostojno znamko. Njen prvi model je bil Abarth Grande Punto, danes pa sta v njenem programu Abarth 595 in Abarth 124 Spider.

Testi

Kratki test: Abarth 124 Spider

Kratki test: Abarth 595C 1.4 T-Jet 16v 165 Turismo

Ostali članki

Športna znamka Abarth je stara sedemdeset let

Fiat in Riva skupaj ustavrila prav posebnega Abarth 500 Rivale

Novo v Sloveniji: Abarth 595 prenovljen

Poletne novosti iz Fiata in Abartha

Novo v Sloveniji: Abarth odslej samostojno

Kolumna Vinko Kernc: Vzponi in padci, rojstva in smrti

Frankfurt 2011: Abarth

Fiat 500 (Abarth 695 Tributo Ferrari) za 47.900 evrov

Fiat 500 (Pogea Racing) s 268 'konji'

Vozili smo: Abarth 500C in Abarth Punto Evo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri