BMW

BMW je do konca prve svetovne vojne izdeloval letalske motorje, kar nakazuje logo, stilizirani vrteči se letalski vijak v kombinaciji modre in bele barve tradicionalne bavarske zastave. Leta 1919 je razvil majhen motor za motocikle nürnberške tovarne Victoria, leta 1923 pa tudi lastni motocikel R32. Leta 1927 je na ceste zapeljal prvi avtomobil BMW Dixi, licenčni Austin Seven, na katerem si je tovarna nabirala avtomobilske izkušnje. V tridesetih letih je …

BMW je do konca prve svetovne vojne izdeloval letalske motorje, kar nakazuje logo, stilizirani vrteči se letalski vijak v kombinaciji modre in bele barve tradicionalne bavarske zastave. Leta 1919 je razvil majhen motor za motocikle nürnberške tovarne Victoria, leta 1923 pa tudi lastni motocikel R32. Leta 1927 je na ceste zapeljal prvi avtomobil BMW Dixi, licenčni Austin Seven, na katerem si je tovarna nabirala avtomobilske izkušnje. V tridesetih letih je začela izdelovati tudi lastne avtomobile, ki so vrh doživeli v limuzinah BMW 327 in roadsterjih BMW 328. Med drugo svetovno vojno so se po bojiščih vozili hitri ogledniški motocikli R12 in R75. BMW je svoj prvi povojni avtomobil izdelal leta 1952. »Baročni angel« 501 in roadster 507 sta bila sicer privlačna in sodobna, prave dobičke pa je prinesel šele mikro avtomobilček Isetta. Športni sloves je tovarni povrnil BMW 700, dinamičnost modelov pa leta 1961 predstavljeni BMW 1500. Iz njega je nastal BMW-jev »novi razred«. Leta 1968 je nastala tudi serija velikih limuzin 2500 in 2800 ter kupejev 2,5 CS in 2800 CS. Limuzine »novega razreda« je leta 1972 nasledila serija 5, kupeje pa leta 1975 serija 3. Po enakem načelu so velike limuzine leta 1977 postale serija 7. Od januarja 2003 BMW izdeluje tudi avtomobile znamke Rolls-Royce, po Roverju pa je podedoval Mini. Z začetkom enaindvajsetega stoletja se je BMW lotil naslednjega velikega cikla korenite prenove modelne linije, ko so se začeli pojavljati v avtomobili novih serij, kot so seriji 1 in 2 ter športni terenci z oznako X.