Volkswagen

Ljudski avto. Dobesedni prevod imena podjetja, ki je nastalo v začetku tridesetih let prejšnjega stoletja z enim samim namenom: izdelati avto za široko populacijo in s tem motorizirati Nemčijo. A na žalost je avtomobil nastajal pod okriljem osovraženega političnega sistema, zato do prvi avtomobili na ceste zapeljali šele po koncu druge svetovne vojne, leta 1945, ko so proizvodnjo zagnale šele zavezniške sile. Skozi desetletja se je podjetje nato širilo, in …

Ljudski avto. Dobesedni prevod imena podjetja, ki je nastalo v začetku tridesetih let prejšnjega stoletja z enim samim namenom: izdelati avto za široko populacijo in s tem motorizirati Nemčijo. A na žalost je avtomobil nastajal pod okriljem osovraženega političnega sistema, zato do prvi avtomobili na ceste zapeljali šele po koncu druge svetovne vojne, leta 1945, ko so proizvodnjo zagnale šele zavezniške sile. Skozi desetletja se je podjetje nato širilo, in poleg prvotnega modela Type  1, poznanega kot 'Hrošč', pričelo z izdelavo še drugi modelov. Nekateri izmed njih so tako v avtomobilski industriji (Volkswagen Golf), kot v popularni kulturi (Volkswagen Transporter T1) pustili neizbrisen pečat in še danes po več desetletjih in generacijah še vedno ostajajo v proizvodnji, Volkswagen pa se uvršča na sam vrh lestvice največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu.

Testi

Test: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style (2019)

Glasba ali šport, to je zdaj vprašanje!

VW Arteon 2,0 TDI 140 kW R-Line

Redka ptica?

Kratki test Volkswagen Amarok Aventura 3.0 TDI 4M Aut.

Surova moč

Kratki test: Volkswagen Multivan 2.0 TDI (2019)

Popotnik

Kratki test: Volkswagen Caravelle 2.0 TDI 4 MOTION

T6 za teh sedem

Kratki test: Volkswagen T-Roc Sport 1.5 TSI

S kom tekmovati?

Kratki test: Volkswagen Golf 2.0 GTI Performance

Kratki test: Volkswagen Up! GTI

Test: Volkswagen Touareg R-LIne V6 3.0 TDI

Kratki test: Volkswagen Polo GTI

Ostali članki

Kako je Volkswagen Golf zaznamoval zadnja štiri desetletja

Svetovna premiera: Golfova digitalna doba se začenja ZDAJ!

Na območju nekdanje skupne države kmalu še ena Volkswagnova tovarna?

Video: Volkswagen ID.R pometel s Ferrarijem 458

Osmi Volkswagen Golf v notranjosti kot Touareg

Novo v Sloveniji: Volkswagen Passat prenovljen

Mineva 70 let, odkar je Volkswagen znova postal nemški

Audi in Porsche gonilni sili razvoja električnih avtomobilov v prihodnosti?

Škoda bo (spet) cenejša

Kolumna: Tomaž Porekar

Zakulisje - Mož, ki ni poznal kompromisov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri